دهمین محفل ادبی و جلسه ادبی گنجینه های پارس در خانه فرهنگ میثاق، روز دوشنبه 25 شهریورماه به مراسم بزرگداشت استاد شهریار اختصا دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل ازروابط عمومی فرهنگسرای فردوس، این برنامه با هدف آشنایی شهروندان با تاریخ و ادب فارسی، آشنایی با مفاخر ایران زمین در روز شعر و ادب فارسی که مصادف با بیست و هفتم شهریورماه است، در خانه فرهنگ میثاق برگزار می شود.

«رضا رضی پور» مدرس دروس ادبی در مراکز مختلف دانشگاهی و مراکز فرهنگی که شاگرد استاد شهریار و از نزدیکان ایشان است در این مراسم حضور یافته و شرح مختصری از زندگانی استاد شهریار به منظور معرفی بیشتر این شاعر بزرگ ایران ارئه خواهد کرد.

خاطرنشان می شود؛ با توجه به نزدیکی با ایام هفته دفاع مقدس، اشعار حماسی استاد شهریار نیز در این نشست خوانده می شود.

اجرای قطعات موسیقی سنتی توسط گروه استاد فرهنگ با اشعار استاد شهریار و مسابقه مشاعره از دیگر بخش های این نشست ادبی خواهد بود.

علاقه مندان برای حضور در این برنامه می توانند روز دوشنبه 25 شهریورماه ساعت 17 به خانه فرهنگ میثاق واقع در خیابان آیت الله کاشانی، انتهای خیابان مهران مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44082461 تماس حاصل نمایند.

همچنین نشانی اینترنتی ferdos.farhangsara.ir  برای آگاهی بیشتر مخاطبان از این برنامه و سایر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 اعلام شده است./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار