"عمليات مهد كودك" ساخته "فرزاد اژدري" در جشنواره بين‌المللي فيلم كودك و نوجوان اكران خواهد شد.

"فرزاد اژدري" كارگردان "عمليات مهد كودك" در خصوص ژانر كودك و ارسال فيلمش به جشنواره بين‌المللي كودك و نوجوان به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران، گفت: فيلم سينمايي "عمليات مهد كودك" را به دبيرخانه جشنواره ارسال كردم و اميدوارم اين فيلم به خوبي ديده شود.
وي افزود: اين فيلم با وجود اينكه در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر جزء مسابقه قرار نگرفت اما مورد رضايت كودكان واقع شد.

وي در خصوص ژانر كودك اظهار داشت: ژانر كودك، ژانري حساس و قابل احترام است كه متأسفانه امروزه كارگردانان از دنياي كودكان فاصله گرفته و به ندرت براي توليد فيلمي قدم به اين ژانر مي‌گذارند.

"اژدري" تصريح كرد: آثاري را كه در ژانر كودك توليد كردم اما براي ساخت فيلم بعدي‌ام مجدد بايد كارگردان بودنم را براي نهادها و سازمان‌ها براي سرمايه‌گذاري اثرم اثبات كنم، در حال حاضر دو فيلمنامه بسيار خوب و بفروش در دست دارم كه بنياد سينمايي فارابي آنها را رد كرده كه اميدوارم با كاهش تنش‌هاي "خانه سينما" مديران به گونه ديگري با من رفتار كنند و براي ساخت اثر بعدي‌ام من را حمايت كنند.

وي در خصوص به مزايده گذاشتن دو فيلمنامه‌اش عنوان كرد: دو فيلمنامه بسيار خوب و بفروش دارم كه آنها را به مزايده گذاشتم و هر يك از تهيه كنندگان كه تمايل به ساخت آن‌ها داشته باشد براي ساخت آن اقدام خواهم كرد.

وي خاطر نشان كرد: كار در ژانر كودك بسيار لذت‌بخش است و فكر مي‌كنم هر كارگردان تا در اين ژانر دست به توليد نزند لذت يك كار خوب را نخواهد چشيد.

"اژدري" بيان كرد: اميدوارم بيش از پيش به اين ژانر توجه شود و "عمليات مهد كودك" در جشنواره كودك و نوجوان اصفهان مورد توجه مخاطبان و كودكان قرار گيرد.

وي خاطر نشان كرد: برخي از دوستان در اكران "سلام بر فرشتگان" به شدت من را آزردند و از تمام نيروي خود براي ديده نشدن اين كار استفاده كردند، اما اميدوارم "عمليات مهد كودك" به خوبي اكران شود و مردم از ديدن اين فيلم لذت ببرند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار