در آستانه سالروز میلاد مسعود امام رضا(ع) شکوفه های نور کرمان در اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان گردهم آمدند و ساعاتی را میزبان خادمان حرم رضوی بودند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان، خادمان حرم رضوی پس از ورود به دیارکریمان در مراسم باشکوه شکوفه های نور "ویژه دختران" حضور یافتند، مراسمی که حال و هوای معنوی و تاثیرگذارش چشمان مشتاق بسیاری را به شوق زیارت حرم مطهر امام رضا(ع) خیس کرد.

در این مراسم یکی از خادمان حرم رضوی به تبیین ابعاد شخصیتی و ویژگی های بارز سیده زنان علم ،حضرت زهرا (س) پرداخت و در ادامه سخنانش افزود: یکی از بهترین الگوها برای دختران ، حضرت فاطمه معصومه(س) است که سرشت نیکو ، اخلاق پسندیده و خوی انسانی وی بهترین ویژگی برای الگوپذیری دختران است..

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به گسترش حرکت کاروان های حرم رضوی به کشورهای مختلف افزود: اکنون در عرصه جهانی این مراسم برگزار می شود که سرچشمه آن از آستان قدس رضوی است.

این خادم حرم رضوی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت توجه به سه اصل تحصیل،تهذیب و ورزش از سوی جوانان خاطرنشان کرد: این سه اصل برای پیشرفت دانش آموزان در عرصه های مختلف ملی و بین المللی لازم است./ز


برچسب ها: شکوفه های ، نور ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.