خادمان حرم حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) وارد اسلام آباد شهرضا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عضو شورای اسلامی شهرضا و امام جماعت محله اسلام آباد صبح چهارشنبه درمراسم استقبال از خدام حرم حضرت معصومه(س) در مسجد حضرت علی اکبر (ع) اسلام آباد اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، امسال برای اولین بار همزمان با آغاز دهه کرامت خادمان حرم حضرت معصومه (س) به اسلام آباد شهرضا دعوت شدند.
حجت‌الاسلام مصطفی فرزانه با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی برای حضور این کاروان در شهرضا تدارک دیده شده است، افزود:این کاروان امروز صبح از بیماران بیمارستان صاحب الزمان (عج) عیادت و مورد اسقبال باشکوه مردم محله اسلام آباد شهرضا قرار گرفتند.
حجت‌الاسلام فرزانه افزود: مردم ولایتمدار این دیار با استقبال خوب از خادمان حرم کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) عشق و علاقه خود را به ائمه اطهار(ع) و حضرت معصومه (س) ابراز داشتند.
امام جماعت محله اسلام آباد با بیان اینکه اعزام کاروان خادمان حرم به شهرضا یک حرکت فرهنگی بسیار تاثیرگذار است، گفت: فرصتی در اختیار مردم قرار داده شده که به نیابت از زیارت حرم حضرت معصومه(س) پرچم متبرک و خادمان حرم را زیارت کنند.
فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه (س) شهرضا گفت: کاروان 9 نفره خادمان حرم حضرت معصومه(س) به همراه پرچم متبرک حرم میهمان شهرضا شدند.
خانم مولاییان افزود: وجود بارگاه های امام رضا(ع)، حضرت معصومه(س) فرزندان امام موسی کاظم(ع) در ایران توفیق بزرگی است و زائران زیادی به عشق و علاقه زیارت راهی شهرهای مقدس قم و مشهد می شوند.
وی اظهار کرد: مردم شهرضا عشق و علاقه خاصی به حضرت فاطمه معصومه(س) دارند به طوری که در بسیاری از سفرها در هنگام گذر از شهر قم بر خود وظیفه می دانند تا به حرم این بزرگوار مشرف شوند.
فرمانده حوزه خواهران حضرت معصومه (س) شهرضا در ادامه گفت: حضور کاروان خادمان حرم حضرت مصومه(س) در هر شهری باعث ایجاد فضای معنوی در آن شهر می شود.
خانم مولاییان هدف اصلی از کاروان حرم حضرت معصومه(س) در سفر به شهرضا را ترویج فرهنگ عفاف و حجاب دانست و افزود: با این اقدام می توان شناخت بیشتری از ائمه اطهار(ع) و حضرت معصومه(س) پیدا کرد.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.