مدير عامل تيم فوتبال مس كرمان در خصوص وضعيت سرمربي اين تيم گفت: در حال حاضر مذاكرات چند جانبه با تعدادي از مربيان خارجي را انجام مي دهيم تا از بين آن ها يكي را به عنوان سرمربي مس كرمان انتخاب كنيم.

اكبر ايرامنش مديرعامل تيم فوتبال مس كرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: هم چنين ما در حال بررسي كارنامه و روزمه مربيان خارجي هستيم و طي چند روز آينده سرمربي تيم را از بين گزينه هاي خارجي انتخاب مي كنيم.  
 
ايرانمنش در ادامه اظهار داشت: گزينه هاي مربيگري مس كرمان بايد راهكارهايي در جهت موفقيت تيم داشته باشند تا براي انتخاب شدن شانس بيشتري داشته باشند.  
 
وي درباره شانس مربيگري توني اوليريرا بگوويچ در تيم مس كرمان اظهار داشت: اين مربيان به ما پيشنهاد شدند اما شنيده‌ ام كه توني اوليويرا بيمار است. به خاطر همين اين مربي بايد در ابتدا از لحاظ جسماني تاييد شود تا ما بتوانيم با وي مذاكره كنيم.
 
وي درباره احتمال حضور مظلومي در تيم مس كرمان تصريح كرد: در حال حاضر روي گزينه هاي خارجي متمركز شديم و اگر با يكي از مربيان خارجي به توافق نرسيديم گزينه هاي داخلي هم مد نظر قرار مي دهيم. مظلومي يكي از مربيان خوب فوتبال است اما ما تا الان صحبتي با اين مربي انجام نداديم.  
 
وي درباره حضور محمود ياوري در تيم فجرشهيد سپاسي گفت: محمود ياوري به خاطر خستگي از مس كرمان جدا شد و الان كنار تيم فجرشهيد سپاسي در حال استراحت كردن است به هر حال اميدوارم در تيم فجر سپاسي موفق باشد./آق

برچسب ها: تیم ، لیگ ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار