رئیس دانشگاه کردستان گفت: 15 رشته جدید به رشته‌های موجود دانشگاه اضافه شده که با این وجود همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 97 رشته مقطع در دانشگاه کردستان تدریس خواهد شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران ،امینی گفت: امسال رشته مدیریت آموزش گرایش آموزش عالی در مقطع دکترا و 14 رشته کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه کردستان افزوده می‌شود.

وی افزود: لجستیک، مکانیک، شیلات، ترویج کشاورزی، اقتصاد کشاورزی، باغبانی، نانوشیمی و مدیریت تربیت بدنی را از دیگر رشته‌های نام برد که در مقطع کارشناسی ارشد به رشته‌های دانشگاه کردستان افزوده شده است.

رئیس دانشگاه کردستان افزود: اکنون با افزایش این رشته‌ها، 27 رشته در مقطع دکترا و 70 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه کردستان تدریس می‌شود.

وی گفت: سه رشته دیگر در مقطع دکترا و چهار رشته در مقطع کارشناسی ارشد در شورای گسترش آموزش عالی وزارتخانه در دست بررسی است که تا دو ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.وی در ادامه تعداد دانشجویان جدید الورود دانشگاه کردستان را 2 هزار و 800 نفر اعلام کرد و گفت: 750 نفر از این تعداد در مقطع کارشناسی ارشد، 80 نفر دکترا و مابقی لیسانس هستند./ز

برچسب ها: ترویج ، اقتصاد ، ارشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.