هم زمان با سالروز ولادت امام رضا (ع) بهره برداری از شش پروژه ی جدید جهاد دانشگاهی خراسان رضوی آغاز شد.

 


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد این پروژه های شامل پژوهشکده ی بیوتکنولوژی صنعتی، مرکز خدمات تخصصی روانشناسی و مشاوره، کارگاه های جدید مؤسسه ی آموزش عالی علمی کاربردی مشهد، خط تولید نیمه صنعتی فوم آلومینیومی، نمایشگاه و فروشگاه دائمی انتشارات شماره 4 جهاددانشگاهی و مرکز فرهنگی دانشجویان خارجی مسلمان (مقیم مشهد) جهاد دانشگاهی خراسان رضوی بود.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی ضمن ابراز خرسندی از ورود این دانشگاه به حوزه ی پژوهشی و کاربردی به ارایه ی برنامه های جهاد دانشگاهی و اهداف تأسیس این مراکز پرداخت.

غیور مبرهن تأسیس پژوهشگاه علوم انسانی در دو زمینه ی علوم انسانی و زیستی، کاربردی کردن و صنعتی کردن دستاوردهای جهاد و ورود به تحصیلات تکمیلی را از جمله برنامه های در حال اجرای این نهاد عنوان کرد.

وی افزود: یکی از پروژه های مهم امروز خط تولید نیمه صنعتی فوم آلومینیومی است که یکی از دستاوردهای چندساله ی ما بوده و در طیف وسیعی کاربرد دارد و هدف از این پروژه دست یابی به دانش فنی تولید فوم های آلو مینیومی و تأمین نیاز بازار داخلی در حوزه های ساختمانی است.

رییس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت: مرکز خدمات مشاوره یکی از دغدغه های اصلی مردم است که با توجه به مشکلات و نیاز جامعه به ارتقاء سطح سلامت روانی به ویژه در سطح کلان شهر مشهد راه اندازی می شود/س 


برچسب ها: بهره ، برداری ، پروژه ، جهاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.