بودجه در تولیدات آثار دفاع مقدس به دلیل هزینه های بالای آن حرف اول و آخر را می زند.

"جواد نوروزبیگی" تهیه کننده سینما و تلویزیون در خصوص آثار تولید شده در حوزه دفاع مقدس و توقف پروژه " شهید صیاد شیرازی" به خبرنگار حوزه تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در حوزه دفاع مقدس آثار متفاوتی در سینما و تلویزیون تولید شده که البته بیشتر آن ها مربوط به دهه 60 و 70 بود اما متاسفانه امروز تولید آن ها کاهش یافته است.
 
وی در خصوص کاهش ساخت این آثار اظهار داشت: ساخت آثار دفاع مقدس نیازمند بودجه و حمایت سرمایه گذاران است که چنین زمینه ای به ندرت اتفاق می افتد.
 
وی ادامه داد: پروژه " شهید صیاد شیرازی" را به مدت دو سال است که در حال پیگیری آن هستم و یک تیم خوب را برای تهیه فیلمنامه آن تعیین کردم که متاسفانه با وجود قول های داده شده از سوی نهادها این پروژه به دلیل نبود بودجه متوقف شد.
 
نوروزبیگی در خصوص نشست اعلام برنامه این پروژه تصریح کرد.
 
دو سال پیش نشستی در خصوص تولید این فیلم برگزار شد و ارتش در آن نشست در راستای تولید این مجموعه تلویزیونی اعلام آمادگی کرد اما در حال حاضر هیچ گونه حمایتی پشت تولید این فیلم نیست و این پروژه در مرحله طرح فیلمنامه متوقف شد.
 
وی افزود: پس از پخش مجموعه تلویزیونی " شوق پرواز" رئیس صدا و سیما هم ساخت " شهید صیاد شیرازی" به ما گوشزد کرد اما باز هم تا به امروز حمایتی صورت نگرفته است.
 
تهیه کننده " شوق پرواز" عنوان کرد: امروزه آثاری در این حوزه تولید می شود که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و معتقدم اگر به جای تولید چنین فیلم هایی بودجه های آن صرف تولید زندگی شهیدانی چون صیاد شیرازی، جهان آرا، بروجردی شود بیشتر بر روی مخاطب تاثیر گذار است.
 
وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر فیلم سینمایی " مهمان سخره ها" را به کارگردانی محمد مهدی عسگر پور و فیلمنامه محمدرضا گوهری برای نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در دست تولید دارم این فیلم مربوط به حوزه هنری است که در صورت تامین بودجه کار را کلید خواهیم زد.

انتهاي پيام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار