" سیمرغ کوه قاف"برای نخستین بار در تالار حافظ شیراز به روی صحنه می رود .

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز، پروفورمنس "سیمرغ کوه قاف " کاری از گروه فردوسی به سرپرستی و آهنگسازی فرید الهامی 5 تا 7 مهرماه در شیراز روی صحنه می رود .

این اجرا تلفیقی از موسیقی ، تئاتر فرم، طراحی و گرافیک بطور همزمان است که بخش موسیقی آن ساخته فرید الهامی و تلفیقی از موسیقی مقامی ، سنتی و کلاسیک است .

کارگردانی بخش تئاتر فرم را فرید طاهری و طراح گرافیکی این اثر را سعید خزایی تصویرگربرتر فستیوال دو سالانه اسپانیا برعهده دارند .

پروفور منس گسیمرغ کوه قاف" نخستین بار در تالار حافظ شیراز اجرا می شود و اجراهای بعدی آن در شهرهای تبریز و تهران خواهد بود.

اعضای گروه فردوسی در این اجرا فرید الهامی ، فرنود الهامی، مهراب اسرافیلی ، آرمان دکه ای تنبور؛امین حیدری عود؛ یونس پاک نژاد کمانچه؛ احسان عبدی پورسرنا،شمشال و بالابان؛ بهار ایلچی چنگ؛ ساناز حمیدی ویولن سل، شهرام رضایی پرکاشن، فرهاد صفری ساز کوبه ای ابداعی ؛ شهریارنظری دف؛ اکبرداوودی و فرید طاهری بازیگران فرم هستند .

گروه فردوسی از جمله گروههای موسیقی ایرانی است که تا کنون کنسرت های متعددی را با شهرام ناظری خواننده کشورمان برگزار کرده است ./س

برچسب ها: نخستین ، حافظ ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.