"مازيار فلاحي" خواننده با احساس موسيقي پاپ كشورمان با اشاره به عنوان آلبوم جديدش گفت: لعنت به من، چه ساده دل سپردم.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، حاضر در كنسرت "مازيار فلاحي" در برج ميلاد، "مازيار فلاحي" در بيست و ششمين شب از شهريور ماه با طراحي صحنه‌اي متفاوت روي صحنه رفت به نحوي كه پس از استقرار اركستر،‌ مزرعه‌اي سرشار از گندم‌هاي طلايي روي صحنه قرار گرفت و مترسكي در ميان آن قرار گرفت.



با شروع اين قطعه، مخاطبان متوجه شدند قطعه‌ي اجرايي، قطعه "مترسك" از آلبوم "لعنت به من" است و مترسك حاضر در ميان مزرعه نيز، "مازيار فلاحي" است كه اين بار با پوششي متفاوت، طرفدارانش را غافلگير كرده است.

همچنين وجود قاب‌هاي خالي آويز روي صحنه اجرا كه در بزرگترين آنها عكس مازيار فلاحي و در كنار آن عنوان "لعنت به من" خودنمايي مي‌كرد، از ديگر طراحي‌هاي ويژه براي صحنه اجرا بود كه به مخاطبان موسيقي اين خواننده با احساس كشورمان، نويد اجراي بيشتر قطعه‌هاي آلبوم "لعنت به من"  را مي‌داد.

"مازيار فلاحي" پس از اجراي قطعه‌ي "هوات خوبه"، گفت: در آلبوم جديدم به دليل حاكم بودن فضايي قصه‌گونه، با "امير توسلي" كه از دوستان قديمي‌ام است و تخصص اصلي او در زمينه موسيقي فيلم است كه با او همكاري داشته‌ام.



خواننده آلبوم خاطره‌انگيز "قلب يخي" همچنين با اشاره به نام آلبوم "لعنت به من"، گفت: ممكن است در عنوان آلبوم و يا در برخي قطعه‌هاي اين آلبوم، بعضي واژه‌ها بار منفي داشته باشد اما تصور مي‌كنم هيچ‌چپز زيباتر از اين نيست كه بخاطر عشق بگوييم "لعنت به من، چه ساده دل سپردم".

"فلاحي" با اشاره به سري جديد "قلب يخي"،‌ اظهار داشت: من در رابطه با زمان انتشار سري جديد "قلب يخي" پاسخي ندارم اما مي‌دانم كه اين هفته منتشر نمي‌شود و از اين جهت، به اين نكته رسيدم كه سريال‌هايي ساخته مي‌شود كه پاياني ندارد.

اين خواننده موسيقي پاپ كشورمان با اشاره به آلبوم "ميلاد نودست"، نوازنده گيتار اركستر خود، تصريح كرد: به زودي آلبوم بي‌كلام "روياي شكلاتي" با آهنگسازي "ميلاد نودست" منتشر مي‌شود كه تهيه‌كنندگي آن را من انجام داده‌ام.
قطعه "دروغه" اثر ماندگار و خاطره‌انگيزي است كه با وجود اجراهاي بسيار، هنوز هم در كنسرت‌هاي "مازيار فلاحي" مورد استقبال بي‌نظيري قرار مي‌گيرد و در كنسرت تابستاني اين خواننده،‌ "نويد اسكندر" با مهارتي بالا، پيانو نواخت.



"مازيار فلاحي" همچنين گفت: به دليل فضاي آلبوم "لعنت به من" يك كوارتت زهي را به اركستر اضافه كردم.

همچنين "داوود جعفري" نوازنده نابيناي چيره دستي كه در گروه "مازيار فلاحي"، آكاردئون مي‌نوازد، با تكنوازي بي‌نظير خود شور و شوق ويژه‌اي را به هواداران منتقل كرد.

از جمله قطعاتي كه از آلبوم "لعنت به من" در اين كنسرت اجرا شد مي‌توان به "لعنت به من"، "گريه كن" و "عكس يادگاري" اشاره كرد.

همچنين در اركستر "مازيار فلاحي" به رهبري "امير توسلي"، نوازندگاني حرفه‌اي چون "نويد اركستر"، "ميلاد نودست"،"آشور ظفر مراديان" و "پژمان فرهمند" ساز مي‌زنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زهرا د
۲۰:۰۴ ۲۹ شهريور ۱۳۹۲
سلام ممنون بابت گزارشتون خیلی خوب بود
کاش عکس هم قرار میدادید
Germany
فاطمه
۱۱:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
ممنون باشگاه خبرنگاران مثل همیشه عالی
آخرین اخبار