"محمد علي نجفي" گفت: هنوز آمار دقيقي در مورد از بين رفتن اسناد و مداركي كه در جابجايي معاونت ميراث فرهنگي به شيراز اتفاق افتاده، نداريم.

به گزارش خبرنگار حوزه ميراث فرهنگي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، "محمد علي نجفي" رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در حاشيه‌ي مراسم رونمايي از تابلوي "معراج" فرشچيان در پاسخ به سؤال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، درباره اسناد از بين رفته در سازمان ميراث فرهنگي، گفت: يكي از نخستين  بازديدهايي كه پس از مسئوليتم در سازمان ميراث فرهنگي داشتم بازديد از پژوهشگاه سازمان ميراث فرهنگي بود جايي كه اسناد تاريخي در آنجا نگهداري شده است.



وي افزود: متأسفانه در سال‌هاي گذشته با ارسال اسناد تاريخي به شيراز و باز گرداندن آن به تهران مشكلات زيادي براي اين اسناد به وجود آمده است.

"نجفي" تصريح كرد: هنوز آمار دقيقي در مورد اسناد و مداركي كه در آن جابجايي‌ها ممكن است از بين رفته  باشد نداريم اما قول مي‌دهم گزارش كاملا دقيقي در ارتباط با جابجايي اين اسناد به شيراز كه در زمان مديريت‌هاي قبلي صورت گرفته در اختيار مردم و رسانه‌ها قرار دهند.

معاون رئيس‌جمهور درباره‌ي سكونت يكي از معاونين قبلي سازمان ميراث فرهنگي در يكي از خانه‌هاي تاريخي كاخ سعدآباد گفت: اين اشتباهي بود كه از سوي يكي از مسئولين سازمان ميراث فرهنگي رخ داده است و ما از آنها خواستيم خودشان اين اشتباه را جبران كنند، اين خانه به زودي تخليه مي‌شود و براي فعاليت‌هاي فرهنگي مورد استفاده قرار خواهد گرفت./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار