تیم فوتبال استقلال ایران امروز ساعت 15:30 دقیقه دیدار برگشت مقابل تیم بوریرام تایلند را برگزار می کند تا یکی از 4 تیم نیمه نهایی مشخص شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران از زمانی که تیم بوریرام حریف استقلال شد گذشتن نماینده ما از سد تایلندی ها واضح و روشن بود، بازی رفت را اگرچه یک بر صفر اما پیروز شدیم تا در بازی برگشت با این اندوخته به مصاف تایلندی هایی برویم که خیلی تایلندی نیستند!

از روزی که استقلال به تایلند رسید و در شهر بوریرام مستقر شد به انحاء مختلف باعث اذیت و آزار مردان آبی شدند تا جایی که ذهن ما آنقدر در مورد تایلندی ها منفی شد که حتی مارمولک های هتل را هم از چشم آنها می بینیم.....

هیاهو مقابل هتل استقلال از هوادارانی که در حال طبیعی نبودند و فیلمبرداری از تمرین استقلال که با قوانین فیفا و AFC مغایرت دارد و همه و همه نشان داد مردان ما آنقدر بزرگ هستند که تایلندی ها هر دست آویزی را چنگ بزنند تا شاید پیروز میدان باشند.

پیروزی در بازی امروز نشان خواهد داد که تایلند + مارمولگ و هیاهو و فیلم برداری و آزار و اذیت ..... سدی مقابل آبی های ایران نخواهد بود.

البته وقتی فکر کردیم که در کشورهای شرق آسیا از جانوران و حشراتی تغذیه می شود که مارمولک در بین آنها حکم بوقلمون دارد!

چگونه این زبان بسته ها جان سالم به در بردند و خود را به اردوی استقلال رساندند این هم از عجایب سرزمین خنده است و یکی از نقاط قوت تایلندی ها محسوب می شود راستی در مارمولک کیلویی چند؟/آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار