عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان گفت: نگاه به نيمسال کشور و مقايسه آن با گذشته، ديد کاملا مثبت و آرامش همراه با طمأنینه در برخوردها و ارتباطات بین قوا را نشان مي‌دهد.

"محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به قرار گرفتن کشور در  چشم‌انداز نیم ساله گفت: نگاه به نيمسال کشور و مقايسه آن با گذشته ديد کاملا مثبت و  آرامش همراه با طمانینه در برخوردها و ارتباطات بین قوا را نشان مي‌دهد که این مهم برای حفظ آرامش در جامعه و بالابردن امید در آینده بسیار مفید است و ارزش آن را باید حفظ کرد.
 
وي اضافه کرد: چنین وضعیتی بار روانی متاثر از اقدامات نسنجیده در اقتصاد را به شدت کاهش می‌دهد چراکه گاهی اوقات این نوسانات (افزایش و کاهش) اعم از مثبت و منفی ناشی از آثار روانی است که در جامعه تزریق می‌شود.
 
عضو جبهه پيروان با بيان اينکه از زمان روی کارآمدن دولت جديد فضای کشور به سمت آرامش رفته است، تاکيد کرد: با توجه به مدت کوتاه 1.5 ماهه دولت تلطیف کردن فضای روانی موجود نکته‌ مثبت و دستاورد بزرگی است که در پایان این 6 ماه با آن روبرو هستیم و از طرفي اين زمان براي کارگزاران دولت، زمان اخذ تصمیماتی قاطع و کارشناسی مشخص، صحیح و سنگینی است.
 
 کوهکن با بيان اينکه اين‌روزها تعبير "اتوبوسي رفت‌وآمد کردن" و "بدون بليط سوار اتوبوس شدن" از سوي برخي دولتمردان گفته مي‌شود، بيان داشت: اگرچه می‌توان اين تعابير را لفظی جدی و یا مزاح دانست، اما اين رفتارها هميشه در فضاي سياسي کشور وجود دارد.
 
وي ادامه داد: انتظار از دولتی که بیشترين زمان آن در اختیار دولت مستعجل بوده انتظار درستی نیست، اما ترسیم افقي از واقعیت کشور وظیفه دولت جدید را سخت‌تر می‌کند اما جلسات دولت و پیگیری آنها نشان می‌دهد چشم‌انداز خوبی پیش‌روی کشور است و ما برای موفقیت آنها دعا می‌کنیم.
 
کوهکن با بيان اينکه در 6 ماه آينده ما منتظر گام مثبتي از حاصل جمع معادلات و تعاملات بین سه قوه هستيم، گفت: به تاخیرانداختن لایحه بودجه از سمت دولت هميشه محل مناقشه‌ای بین این قوه و مجلس بوده، در حالیکه قانون نیمه آذرماه را برای تقدیم لایحه معین کرده است.
وي بابيان اينکه دولت يازدهم قول به موقع دادن لایحه را به مجلس داده است، تصريح کرد: عملکرد به موقع مجلس در بررسي لايحه به این معناست که تصمیم‌گیری‌های پیشنهادی از سوی دولت و تصمیم نهایی از سوی مجلس در زمان قانونی درست و به موقع اجرا شده است.
 
عضو شوراي مرکزي جبهه پيروان با بيان اينکه حرکت به موقع دو قوه آرامش و رونق در فضاي کشور ايجاد مي‌کند، خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم این تعاملات و ارتباطات، کار کارشناسی دقیق و حرکت هر جزء در مرز قانونی خود که مطالبات به‌حق رهبری است،  در 6 ماه بعد خود را نشان دهد.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: تعامل ، قوا ، چشم انداز ، آرامش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار