«این وصیت‌نامه‌هایی که این عزیزان می‌نویسند مطالعه کنید، پنجاه سال عبادت کرده‌اید و خدا قبول کند. ... این وصیت‌نامه‌ها را بگیرید و مطالعه کنید و تفکر کنید. امام خمینی(ره)». بر همین اساس ازین پس هر شب وصیت نامه یک شهید را به عنوان تحفه‌ای از گنجِ جنگ پیشکش کاربران بزرگوار مجله شبانه خواهیم کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران؛ شهيد محمدعلي شاهمرادي شيرمردي است كه دوران دفاع مقدس ما مديون فداكاريها و رشادتهاي او و دوستانش مي باشد. وي سالها جانشين لشگر 44 قمر بني هاشم بود و در اين مسئوليت حماسه ها آفريد. شهادت او براي فرماندهان بسيار سنگين بود. شهيد شاهمرادي در وصيتنامه اش آورده:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
اولین وصیت من این است که به وصیت شهدا عمل کنید. بسیجیان، پاسداران و مسئولان ما که شهید شده اند، هر کدام از آنها وصیت کرده اند، آیا به وصیت آنها عمل شده؟!
چیزهایی که شهدا می خواستند بر دیوارها در کتابها و نوارها وجود دارد از آنها نگذرید. امام عزیزمان راجع به وصیتنامه ها می گویند: شما پنجاه سال عبادت کردید. انشاءالله خدا قبول کند، اما سری هم به وصیت بچه های ده پانزده ساله بزنید.
دومین وصیت من، اطاعت از حضرت امام و مسئولان نظام و پشتیبانی از آنها می باشد.
برادران و خواهران عزیز! اسلام امروز در ایران است. خدا به ما لطف کرده و اسلام را به دست ایرانیان به دست شما عزیزان، به دست شهدا سربلند کرده خدای ناکرده اسلام به خاطر کوتاهی ما شکست نخورد.
پیش شهدا پیش خانواده شهدا، پیش جانبازان، پیش آن بچه هایی که در زندانهای بغداد شکنجه می شوند. ما مسئول هستیم. آئینه صفت باشیم. انشاءالله اول خوبیهای انقلاب را بگويیم. آن همه مراکز فحشا، مشروب فروشیها، کاباره ها و مراکز فساد در قبل از انقلاب بود، بسته شده و از آن مسائل خبری نیست.

دخترهای مردم جرأت نداشتند از جایی به جایی بروند. الحمدلله نعمت جمهوری اسلامی نصیب ما شد. مساجد را نگاه کنید. جبهه ها را ببینید. جوانهای بیست ساله، پانزده ساله چه کار می کنند، چه روحیاتی دارند. خوب، اینها نتیجه انقلاب است. وجود مشکلات اقتصادی و اداری دلیل بر نادیده گرفتن محاسن نیست و نباید فقط ضعفها را بیان نماییم.
وصیت دیگر من این است که پشتیبان امام و رزمندگان باشید. تا اینکه خداوند زودتر نصرت خود را شامل حال رزمندگان کند.
خداوند بندگانش را غربال می کند و انسانهای خوب و مؤمن را انتخاب می نماید و نصرت خودش را به وسیله آنها عمل می سازد.
آن وقت کسانی که خود را کنار کشیده اند و یا نق زده اند، انگشت به دهان، خواهند گفت: ای کاش ما هم با آنها بودیم آن موقع دیگر سودی ندارد.
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار