جانشين فرماندهي انتظامي استان قم از پاکسازي نقاط آلوده طي بازرسي از برخي کوره هاي آجرپزي غير فعال در استان خبر داد و گفت: در اين طرح 78 نفر تبعه خارجي غير مجاز دستگير شدند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، سرهنگ حميدرضا اسدي اظهارداشت: طي 48 ساعت گذشته طي هماهنگي با مقام قضايي استان برخي از کوره هاي آجرپزي واقع در محور قم – کاشان مورد پاکسازي قرار گرفت.
وي گفت: تعداد قابل توجهي از اين کوره ها غير فعال هستند که با توجه به وجود آن ها در حاشيه شهر به پاتوق افراد مجرم و غير مجاز تبديل شده است.
به گفته جانشين فرماندهي انتظامي استان قم سطح بهداشت در اين محل ها بسيار پايين است و اين باعث بروز انواع بيماري و انتقال آن به شهر مي شود.
سرهنگ اسدي افزود: طي هفته گذشته اين دومين طرحي است که به مرحله اجرا در آمد و در آن يگان ويژه استان و کلانتري 36 با 13 اکيپ موتوري و پنج اکيپ خودرويي حضوري مقتدرانه داشتند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم در خاتمه ضمن تاکيد بر اينکه اين طرح تا پاکسازي تمامي نقاط آلوده در حاشيه شهر ادامه دارد گفت: در اين طرح که از کوره آجرپزي متروکه بازرسي شد ، 78 نفر تبعه غير مجاز خارجي دستگير و 10 موتورسيکلت فاقد مدارک نيز به پارکينگ منتقل شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.