مدیر کمیته امداد کامیاران از درخشش مددجویان این شهرستان در دومین جشنواره قرآنی، اذان، سرود و ورزشی یادواره پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران  حبیب‌الله امانی ظهر امروز در مراسم اختتامیه برنامه‌های کانون فرهنگی تربیتی ولایت این شهرستان اظهار کرد: کانون فرهنگی تربیتی ولایت کامیاران با تشکیل کلاس‌های متعدد توانست اوقات فراغت 220 نفر از دانش‌آموزان  زیرپوشش را غنی‌سازی کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کامیاران تصریح کرد : گروه سرود این کانون با شرکت در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی پیامبر اعظم که در گیلان برگزار شد موفق به کسب مقام اول کشوری در این رشته شد.

امانی با اشاره به اینکه رویکرد مهم و کاربردی کمیته امداد یادآموزی مهارت به مددجویان جوان است، افزود: امسال تعداد 220 نفر از مددجویان در کلاس‌های مختلف کانون شرکت کرده که در پایان 61 نفر آنها موفق به کسب گواهینامه از سازمان فنی وحرفه‌ای وجهاد دانشگاهی استان شدند.

مدیر کمیته امداد کامیاران به هجمه‌های نرم دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن از حوزه‌های مختلف هنری برای تهاجم به آرمان‌های اصیل فرهنگی ایران اسلامی استفاده می‌کند که مقابله با توطئه‌های دشمنان نیازمندان داشتن برنامه‌های کاربردی مناسب است.

امانی تصریح کرد: دانش‌آموزان به عنوان سربازان جنگ نرم برای مقابله با دشمن در چنین میدانی باید در حوزه پیشرفت و تعالی علم و دانش با جدیت تلاش کنند.

وی، الگوگیری جوانان امروزی از شهیدان دوران دفاع مقدس را زمینه خودسازی و ایستادگی در برابر هجوم فرهنگی استکبار جهانی دانست و عنوان کرد: یکی از عوامل موفقیت انسان به ویژه برای نسل جوان آموختن علم، یادگیری فنون و مهارت بر یادگیری دانش است که در دین مبین اسلام بارها به آن سفارش شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کامیاران اذعان داشت: اگر بتوانیم ظرفیت و توان جوانان را که می‌توانند در تمامی عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و مذهبی حماسه‌ساز باشند با الگوهای اخلاقی ادغام کنیم، جامعه تبدیل به مدینه فاضله می‌شود.

امانی با بیان اینکه دشمنان به دنبال سست کردن پایه‌های اعتقادی قشر جوان هستند، افزود: دشمن با ترویج فرهنگ نادرست درصدد صدمه‌زدن به فرهنگ غنی اسلام است، که باید جوانان با توسعه کار فرهنگی و مستحکم کردن پایه‌های دینی و اعتقادی خود دشمنان را در رسیدن به این هدف مأیوس کنند.

در پایان این مراسم، هدایایی به نفرات برتر و گروه سرود این کانون اهدا شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.