استاندار اردبیل گفت: حرکت عظیم علمی که از مدرسه استارت آن زده می‌شود مسیر تحولی جمهوری اسلامی ایران را به بهترین شکل رقم می‌زند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اکبر نیکزاد در شورای اداری استان اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی به ویژه صدا و سیما برای بازگشایی شاداب و با نشاط مدارس همت کنند.

وی با اشاره به اینکه زنگ مهر و مقاومت در منطقه خورش‌رستم نواخته می‌شود، تصریح کرد: تلاش‌های دانش‌آموزان مستعد، معلمان توانمند و موفقیت‌های چشمگیر آموزش و پرورش استان اردبیل قابل تقدیر است و تمامی مسئولان استان، شهرستان و فرمانداران برای آماده‌سازی نهایی مدارس برای بازگشایی به خانواده بسیار بزرگ آموزش و پرورش اهتمام جدی داشته و مساعدت کنند.

نیکزاد با اشاره به اینکه تدارک امکانات و رفع مشکلات آموزش و پرورش به تنهایی از عهده این دستگاه خارج است، خاطرنشان کرد: همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به مدارس محل تحصیل خود با تجدید خاطره دوران تحصیل، کمک کار مدارس در این حرکت عظیم علمی دانش‌آموزان پرتلاش و مستعد استان و فرزندان ایران اسلامی و حماسه‌آفرینان فتح قله‌های علمی دنیا و آینده‌ساز کشور باشند.

رئیس شورای اداری استان با تجلیل از اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل و موفقیت‌های این مجموعه به ویژه کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه در اجرای نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز اظهار امیدواری کرد این مجموعه روز به روز به توفیقات بیشتر دست پیدا کند.

وی با تشکر و قدردانی از زحمات ارزشمند فرهنگیان، دانش‌آموزان و مدیران آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش استان اردبیل در اکثر شاخص‌های اختصاصی و عمومی گام‌های مؤثری برداشته و حائز رتبه‌های چشمگیری بوده است.

اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ارزیابی ستاد اقامه نماز استان در شاخص‌های نظام جامع برنامه‌ریزی، نظارت و ارزیابی توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز با کسب 98 درصد امتیاز به عنوان دستگاه شایسته تقدیر ویژه معرفی شده است/س.

برچسب ها: اردبیل ، حرکت ، عظیم ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.