مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از حضور بیش از پنج هزار دانش‌‌آموز کلاس اولی این ناحیه در جشن شکوفه‌ها خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا دادعلی‌پور صبح امروز در حاشیه برپایی جشن شکوفه‌ها با اعلام این خبر که مدارس ابتدایی ناحیه یک بندرعباس با تمهیدات اندیشیده شده، آماده برپایی جشن شکوفه‌ها برای ورود کلاس اولی‌هاست، اظهار داشت: پنج هزار و 487 دانش‌آموز کلاس اولی ناحیه یک آموزش و پرورش بندرعباس امروز در آیین شکوفه‌ها شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: اکثر دانش‌آموزان پایه اول دوره آمادگی یک‌ساله را گذرانده و مورد ارزیابی‌های اولیه و تست سنجش سلامت پایه اول قرار گرفته‌اند.

دادعلی‌پور با اشاره به این که تمامی مدارس ابتدایی ناحیه یک آماده پذیرایی از کلاس اولی‌ها هستند تاکید کرد: دانش‌آموزان در این روز ضمن این که با محیط آموزشگاه، در جوی آرام‌تر آشنا می‌شوند راحت‌تر می‌توانند با معلم خود ارتباط عاطفی برقرار کنند که این خود پیش از آغاز سال تحصیلی به کودک کمک می‌کند که در محیط جدید اعتماد به نفس پیدا کند و خود را با آن وفق دهند.

وی در پایان هدف از برگزاری این جشن را آمادگی دانش‌آموزان کلاس اول جهت ورود به دبستان عنوان کرد و گفت: آموزگاران در اولین روز مدرسه، قوانین و نکات ایمنی لازم را به دانش‌آموزان پایه اولی یادآور شده و زمینه بازدید از تمام محیط مدرسه را برای دانش‌آموزان فراهم کنند./ج1

برچسب ها: شکوفه ، مدارس ، تمهیدات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.