مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل گفت: 33 موسسه قرآنی شهری و 53 خانه قرآنی روستایی در شهرستان بابل به آموزش قرآن کریم می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری خلیلی درمراسم بهره برداری موسسه قرآنی مهرآفرین فاطمه الزهرا(س)بابل بخش آموزشی را مهم‌ترین بخش کانون قرآن دانست و افزود: کلاس‌های آموزشی شامل قرائت، مفاهیم، تفسیر، خط، مهارت‌های قرآنی و کارگاه‌های آموزشی قرآن کریم است.

وی تصریح کرد: برگزاری 90 کلاس قرائت قرآن کریم از مرحله روخوانی تا صوت و لحن پیشرفته با آموزش بیش از یک‌هزار و 800 نفر از دیگر فعالیت این کانون است.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل همچنین از آموزش 750 نفر با برگزاری 40 کلاس در شاخه مفاهیم قرآن کریم در چهار سطح خبر داد گفت: کلاس تفسیر نسیم حیات، جزء 22 قرآن کریم در سه کلاس با آموزش 70 نفر، تفسیر بینات و تفسیر موضوعی در چهار کلاس، حفظ جزء 30، جزء 29 و حفظ کل قرآن در مقطع سنی سه ساله و پنج ساله و در مجموع 15 کلاس با آموزش بیش از 360 نفر و برگزاری هشت کلاس حفظ کل قرآن از فعالیت های کانون قرآن است.

خلیلی به فعالیت بخش تبلیغی و ترویجی این کانون اشاره کردو افزود: برگزاری جشنواره کودک و نوجوان، جشنواره قرآن‌خوانی و جشنواره خانواده قرآنی از مهم‌ترین فعالیت تبلیغی و ترویجی این کانون است./ز

برچسب ها: موسسه ، قرآنی ، بابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.