مسئول ششمین یادواره 152 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دامغان گفت: نمایشگاه بزرگ افلاکی ها به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهر برگزار خواهد شد.

محسن امینیان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با اشاره به این که نمایشگاه بزرگ افلاکی ها در روز اول مهر ماه همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استادیوم ورزشی حمزه سید الشهدا(ع) دامغان برگزار خواهد شد افزود: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید عموم گشوده است.

وی با بیان این که نمایشگاه بزرگ افلاکی ها دارای 16 غرفه است گفت: در این نمایشگاه غرفه هایی همچون کتاب و محصولات فرهنگی، بسیج اقشار، جامعه پزشکی، ماکت عملیات و نیز نمایشگاه عکس با نام جنگ و کودکان با 30 عکس دایر خواهد بود.

امینیان با اشاره به این که برپایی نمایشگاه بزرگ افلاکی ها در دامغان یکی از برنامه های جنبی ششمین یادواره 152 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دامغان بوده افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه انتقال دستاوردها و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس به نسل سوم و چهارم می باشد تا بتوانیم دین خود را به حماسه سازان دوران دفاع مقدس به ویژه شهدا ، ایثارگران و آزادگان ادا کنیم.

مسئول ششمین یادواره 152 شهید پایگاه مقاومت شهید دستغیب دامغان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم بوده تا بار دیگر یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های ایثارگران ، جانبازان و شهدا را گرامی بداریم.

لازم به ذکر است نمایشگاه بزرگ افلاکی ها به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید دستغیب دامغان و با همکاری سپاه ناحیه دامغان و حوزه مقاومت بسیج شهری الهادی (ع) برپا شده است./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار