تیم ملی والیبال بانوان در این دوره از مسابقات والیبال جام ملتهای آسیا جایگاه هشتمی را کسب کرد.

پروانه شریف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قبل از اعزام تیم به مسابقات آسیایی پیش بینی کسب جایگاه هشتمی را می کردم چون در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تیم ملی هند از قدرت بالایی برخوردار بود به طور قطع آن ها در رده سنی بزرگسالان به مراتب تیمی مدعی اعزام کرده بودند.

مربی بین المللی والیبال کشورمان گفت: اگر ما به همین شکل در بخش بانوان پیش برویم به طور قطع در سالهای آینده کسب جایگاه هشتمی هم   یک آرزو و رویا می شود.

وی تصریح کرد: رسیدن به این جایگاه در میان حریفان آسیایی به هیچ عنوان دور از انتظار نبود چون در طول سالهای اخیر، هیچ گاه کار خاصی برای بانوان انجام شده که مسئولان بخواهند از دختران توقع کسب جایگاه های بهتر را داشته باشند.

شريف زاده یاد آور شد: بانوان والیبالیست ایرانی برای رسیدن به جایگاه مطلوب در مسابقات آسیایی نیاز به برداشتن قدم های بزرگ از سری مسئولان دارند که نخستین گام توجه به رده های سنی پایه و مسابقات لیگ والیبال بانوان است.

مربی بین المللی والیبال بانوان تصریح کرد: عدم اجرای برنامه های سطح بالا و کار پایه ای برای دختران یک واقعیت است که باید آن را پذیرفت متاسفانه والیبال بانوان همه فقط شعار می دهند./مح

برچسب ها: هند ، تصریح ، بزرگسالان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار