شهردار منطقه 4 گفت: با بهره برداری کامل از اراضی 1000 هکتاری تلو قطب بزرگ گردشگری، بخش وسیعی از نیازهای تفریحی و ورزشی شهروندان تهرانی بویژه شرق نشینان تامین می شود.


حسن کریمیان درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ضمن بیان این مطالب از امکانات تازه احداث شده اراضی تلو واقع در ضلع شمال بزرگراه شهید بابایی در محدوده غربی سد لتیان، افزود: اراضی 1000 هکتاری تلو که عملیات آماده سازی آن برای استفاده از عموم شهروندان از بهمن ماه سال گذشته به دستور دکتر قالیباف شهردار تهران آغاز شد و با احداث امکانات رفاهی و ورزشی در حال آماده سازی است.

شهردار منطقه 4 ادامه داد، هم اکنون تعدادی از امکانات ورزشی این اراضی شامل رشته های والیبال ساحلی، بدمینتون، تنیس روی میز، فوتبال دستی و شطرنج در قالب مسابقات چند جانبه به بهره برداری عموم رسیده است.

کریمیان تصریح کرد: در فاز اول و با توجه به پتانسیل بالای این اراضی که دارای چشم انداز بسیار زیبای سد لتیان است، امکانات رفاهی و بهداشتی شامل 400 نیمکت، 150 سطل زباله، 200 بار بی کیو و 70 چشمه سرویس بهداشتی برای رفاه حال شهروندان احداث و نصب شده است.

وی بیان کرد: در این راستا، با توجه به استقبال خوب شهروندان از امکانات مجموعه های ورزشی و تفریحی این اراضی، عملیات احداث 2 مجموعه دیگر در دستور کار قرار دارد.

کریمیان، با اشاره به احداث و راه اندازی 2 ورزش مطرح و نشاط آور در اراضی 1000 هکتاری تلو خاطر نشان کرد: احداث زمین پینت بال و راپل از دیگر اقداماتی است که در فاز دوم این مجموعه پیش بینی شده است و به زودی عمیات احداث آنها آغاز می شود.
برچسب ها: بدمینتون ، فوتبال ، احداث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار