رودهن/

کمبود زیرساخت ها و فضاهای آموزشی در کل کشور وجود دارد

شهردار رودهن گفت: در بحث زیر ساختی و فضای آموزشی در کل کشور کم وکاستی هایی هم وجود داردولی در رودهن این فضاها به همت مسئولان شهر رودهن و شهرستان مرتفع خواهد شد.

حمید محرمی در گفتگو بقا خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد سرانه آموزشی شهر رودهن گفت:شورای آموزش و پرورش شهر رودهن با زحمات مدیریت بخشداری رودهن و شورای اسلامی این شهر در مورد وضعیت آموزش و پرورش در شهر رودهن مشکلات و کمبود های خاصی نداریم.

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :مدارس در شهر رودهن به دور از حواشی شروع به کار می کنند و در کوتاهترین زمان مشکلات و کمبود هایی که هنوز در این حوزه آشکار نشده است از طریق اعمال برنامه ریزی های درست توسط اداره آموزش و پرورش با همکاری شهرداری و بخشداری برطرف خواهد شد.

شهردار رودهن با اشاره به این موضوع که در بحث زیر ساختی و فضای آموزشی در کل کشور کم وکاستی هایی هم وجود دارد اضافه کرد :در بحث زیر ساختی و فضای آموزشی در کل کشور کم وکاستی هایی هم وجود داردولی در رودهن این فضاها به همت مسئولان شهر رودهن و شهرستان مرتفع خواهد شد.

محرمی در خاتمه با تاکید بر نقش خیرین مدرسه ساز اظهارداشت :ما در حوزه احداث مدرسه و رفع مشکلات در بحث کمبود فضای آموزشی در شهر رودهن از حمایت های مسئولین مدرسه ساز هم بهره لازم رامی بریم./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.