نماینده مردم رودهن، دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سنگر تعلیم و تربیت باید حفظ شود و معلمین و شاغلین و مدیران در عرصه آموزش و پرورش این وظیفه خطیر و مهم را بر عهده دارند.

حمید رضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: سال تحصیلی جدید مقارن با هفته دفاع مقدس است رزمندگان اسلام در جبهه نبرد نا برابر در سنگر حق علیه باطل زیر سایه رهنمود ها ی حضرت امام خمینی (ره) با دشمن متجاوز نبرد کردند.

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که شهدا و ایثارگران ما در مکتب امام حسین (ع)درس ایثار و شهادت را آموخته بودند تصریح کرد: شهدا و جانبازان و آزادگان ما اجازه ندادند که یک وجب از خاک ایران بدست دشمن بعثی بیفتد و در این راستا همانند سالار شهیدان به دنبال آزادگی بودند زیرادر مکتب امام حسین (ع)درس ایثار و شهادت را آموخته بودند.

نماینده مردم رودهن، دماوند و فیروزکوه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد :من هم زمانی آغاز سال تحصیلی جدید را با هفته دفاع مقدس به معلمان و دانش آموزان تبریک می گویم و امیدوارم که معلمین ما در عرصه آموزش و دانش آموزان ما در زمینه طی مدارج عالی تحصیلی همیشه پیروز و موفق باشند زیرا دانش آموزان ما آینده سازان ایران زمین خواهند بود.

مشهدی عباسی در خاتمه ضمن آرزوی موفقیت برای تمامی دانش آموزان شهر رودهن با تاکید بر این موضوع که سنگر تعلیم و تربیت باید حفظ شود اظهارداشت : معلمین و شاغلین و مدیران در عرصه آموزش و پرورش این وظیفه خطیر و مهم را بر عهده دارند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.