يكي از مهم ترين اقدامات انجمن برگزاري جشنواره معتبر و صاحب نام فيلم كوتاه تهران است.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، جواد مزدآبادي كارگردان سينما و تلويزيون در باره ارزيابيش از نحوه عملكرد انجمن در بحث هاي كلان فيلم سازي كوتاه عنوان كرد : يكي از مهم ترين اقدامات انجمن برگزاري جشنواره معتبر و صاحب نام فيلم كوتاه تهران است.

 جشنواره اي كه حسن شهرت جهاني دارد و پايه اصليش بر مبناي توليدات يك ساله كشورمان است و فيلم سازان تربيت شده انجمن با توليداتشان به جشنواره رونق مي بخشند .

سازنده دست طاووس هاي بي پر در بخش ديگر ضمن تاكيد بر تاثير برگزاري جشنواره فيلم كوتاه تهران بر رشد سطح كيفي فيلم سازان جوان افزود : در كنار اين تاثير گذاري در هر دوره برگزاري جشنواره تعداد زيادي استعداد جديد كشف مي شوند .

جواد مزدآبادي با اشاره به ويژگي هاي مثبت عملكرد انجمن در سال هاي اخير افزود : با توجه به امكانات و تسهيلاتي كه انجمن در اختيار دارد به اعتقادم عملكردي فراتر از انتظار و عالي داشته است .

وي گفت: اين اظهار نظر را با توجه به تطبيق عملكرد انجمن با دوره هاي گذشته كه در بطن انجمن به عنوان فيلمساز و مسئول دفتر حضور داشته ام  انجام مي دهم و واجد نگاه كارشناسي است و خيلي از دغدغه ها و نياز هاي فيلم سازان جوان را مي شناسم.

مديريت كنوني بر اساس تامين اين نيازها و تجهيز دفاتر به امكانات روز عمل كرده است و نگاه حرفه اي در توليد حاكم شده است .

وي ارزيابيش از آثار رسيده در بخش تجربي جشنواره و آثار راه يافته به بخش مسابقه را بسيار خوب ارزيابي كرد و گفت: در اين دوره فيلمسازان آثار خوب و شاخصي را در بخش مسابقه ملي خواهند ديد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار