نخستين جشنواره بزرگ مد و پوشاک با مشارکت برترین برندهای تولید کننده داخلی، در روزهای هفتم و هشتم مهرماه سال جاری دربازار بزرگ سینا، برگزاري مي شود.

شاهرخ کشاورز، عضو انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اهداف برگزاري اين جشوار گفت: این جشنواره با هدف معرفي برندهاي مختلف و ايجاد رقابت در بين جوانان کارآفرين صنعت پوشاک کشور برگزار مي شود. 

وي تصريح کرد: در مراسم افتتاحيه اين جشنواره میهمانان ویژه ای از جمله ریاست اتحادیه پوشاک، ریاست اتحادیه کشباف و جوراب ، ریاست انجمن صنفی مراکز تجاری شهر تهران همراه با هیات مدیره این انجمن و تعداد کثیری از مدیران مراکز تجاری شهر تهران و فعالان  صنعت پوشاک کشور و بوتیک داران تهران و شهرهای سایر شهرهای کشور حضور خواهند داشت.

وی هدف از برگزاری این مراسم را معرفی برندهای جوان و کارآفرین صنعت پوشاک کشور عنوان کرد و افرود: در این جشنواره 2 روزه  برندها و تولید کنندگان ایرانی از آخرین مدلهای محصولات پاییزه و زمستانه  خود را در معرض دید بوتیک داران و فعالان صنعت پوشاک  و مد و مصرف کنندگان قرار خواهند داد.
 
گفتني است اين جشنواره به مدت دو روز  از ساعت 10 صبح تا 20 شب براي بازديد علاقه مندان واقع در تهران، خیابان فردوسی، خیابان منوچهری، بازار بزرگ سینا داير است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار