نماینده مردم شهرستان‌های نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکایی‌ها اشتباهی در سوریه انجام دهند و جنگی را در منطقه ایجاد کنند، خود می‌دانند که پایانش با نابودی اسرائیل همراه است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، حجتالاسلام دکتر حسین سبحانینیا افزود: آمریکاییها جرات حمله به سوریه را ندارند و اگر هم حملهای باشد بسیار محدود است.

وی گفت: تمام اقدامات آمریکا در منطقه برای حفظ موجودیت اسرائیل است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز موقعیت ایران بسیار محکمتر از گذشته است، تصریح کرد: در عرصههای مختلف خدمات بسیار بزرگی در کشور انجام گرفته است.

سبحانینیا با بیان اینکه یکی از چالشهای داخلی کشور مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است، بیان کرد: مجلس و دولت به فرمایشات رهبری در همدلی بیشتر پاسخ مثبت دادند.

وی یادآور شد: اگر باز دوباره حزبگرایی و تقابلها را چون گذشته تشدید کنیم، انقلاب اسلامی آسیب میبیند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همدلیها در پیشبرد اهداف نظام باید گستردهتر شود و مسئولان برای برداشتن بار از دوش مردم تلاش کنند.

سبحانینیا خاطرنشان کرد: باید با یک نرمش قهرمانانه در عرصه سیاست خارجی، دیپلماسی خوبی را در منطقه داشته باشیم و البته دولت گفتگوی دیپلماسی خوبی را در چهارچوب نظام در منطقه ایجاد کرده است س/

برچسب ها: حمله ، سوریه ، نابودی ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.