حمايت از محيط کسب و کار و رونق آن نيازمند توسعه و افزايش بنگاه هاي توليدي است.

غلامحسين طاهري کارشناس اقتصادي در گفتگو با خبرنگار اقتصاد باشگاه خبرنگاران، گفت: با افزايش بنگاه هاي توليدي، محيط کسب و کار نيز رونق پيدا کرده و باعث ايجاد اشتغال در کشور مي شود.

وي افزود: حمايت در عرصه ي توليد بايد جدي تر و براساس روش هاي اقتصادي صورت گيرد تا در توسعه اقتصاد کشور، گسترش محيط کسب و کار و افزايش بنگاه هاي توليدي موثر باشد.

طاهري تصريح کرد: براي رونق در عرصه ي کسب و کار نيازمند کار گروه هاي ويژه و دقيق تري هستيم تا مشکلات و مسائل را مورد بررسي قرار دهيم.

وي در ادامه گفت: در سال هاي 1368 – 1386 و 1391 افزايش بي رويه ي قيمت مصالح و دستمزدها را داشتيم که کار را در اين زمينه براي اشتغال کند کرده اما در حال حاضر اين مساله در رکورد به سر مي برد.

طاهري گفت: در عرصه ي صادرات تلاش بيشتري مورد نياز کشور است تا در افزايش ارتقاي کيفيت توليدات داخلي بتوان يکسري مدل هاي اقتصادي را پياده کرده و رونق بيشتري داشت.

وي در پايان افزود: بايد فرآورده هاي کارشناسي از آخرين موقعيت هاي بخش هاي مختلف تهيه کرده و تصميم بندي شوند و هر دسته از صنايع و معادن به واحد هاي توليدات کشور تعلق گيرد تا شاهد پيشرفت در محيط کسب و کار بود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: محیط ، کسب و کار ، رونق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار