رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: ما در اردبیل نیازمند احداث بیمارستان 500 تختخوابی هستیم که به عنوان اولویت جدی این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد با تاکید بر حل مشکلات بهداشتی و درمانی و آموزش پزشکی استان اردبیل اظهار داشت: با برگزاری جلسات متعدد و نامه‌های جداگانه‌ای، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار رفع معضلات مربوط به این حوزه در استان شده‌ایم و اقدامات خوبی در این خصوص صورت گرفته است.

وی با اشاره به کمبود پزشکان متخصص در استان اردبیل گفت: بنا به گزارش رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به دلیل عدم معرفی پزشک فوق‌تخصص در برخی رشته‌ها و نیز اتمام تعهدات قانونی پزشکان، در حال حاضر در رشته‌های فوق‌تخصص جراحی اطفال، عروق و شبکیه فاقد پزشک هستیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: در رشته‌های تخصصی رادیولوژی، جراحی چشم و جراحی مغز و اعصاب در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه کمبود پزشک وجود دارد.

افضلی فرد با برشمردن مشکلات بهداشتی استان اردبیل بیان داشت: کمبود نیروی انسانی پزشک عمومی در مراکز بهداشتی - درمانی تابعه و محرومیت منطقه در خصوص ماندگاری پزشکان عمومی، علت درخواست ما از وزیر بهداشت مبنی بر اعلام این استان تحت عنوان استان باز در جذب نیروهای طرحی پزشکان و تخصیص مبالغی برای پزشکان خانواده روستایی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل احداث بیمارستان 500 تختخوابی را از اولویت‌های پیگیری‌های خود عنوان کرد.

وی در ادامه تامین اعتبار تجهیزات بیمارستان‌ها و جبران کسری اعتبارات هزینه‌ای و بومی‌سازی پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل را از دیگر موارد مورد پیگیری برشمرد/س.

برچسب ها: اردبیل ، احداث ، بیمارستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.