پس از آنکه کوروش باقری در برخی از مصاحبه هایش به طور جدی قصدش را برای خداحافظی از تیم ملی وزنه برداری اعلام کرده است ، احتمال می رود بهمن زارع جایگزین وی شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از آنکه کوروش باقری در برخی از مصاحبه هایش به طور جدی قصدش را برای خداحافظی از تیم ملی وزنه برداری  اعلام کرده است ،  احتمال می رود بهمن زارع جایگزین وی شود.
 
 باقری که چند روز پیش بر اثر سکته قلبی راهی بیمارستان شد تاکید کرده که به تیم ملی بازنمی گردد ، زیرا شرایط سختی برای  وی ایجاد شده که سلامتی اش را اینگونه به خطر انداخته است.
 
 در حالیکه کمتر از یک ماه به آغاز مسابقات جهانی مجارستان باقی ست نبود سرمربی تیم ملی مشکلاتی را به وجود خواهد آورد، بنابراین شنیده می شود بهمن زارع به کادر فنی تیم ملی اضافه خواهد شد و جایگزین باقری می شود.
 
بهمن زارع بین سال های 2007 تا 2009 هدایت تیم ملی وزنه برداری را در عناوین مربی و سرمربی به عهده داشته است.
 
 وی در  مسابقات نوجوانان و جوانان اردن ( سال 2007 )  هدایت تیم ملی را به عهده داشت که بااین تیم ها توانست مقام اولی را به دست آورد.
 
 تیمش در مسابقات جهانی کره جنوبی ( 2008) باز هم صاحب مقام اولی شد.
 
 سعید محمدپور یکی از نفرات المپیکی تیم ملی در آن سال در حرکت یک ضرب و دو ضرب شرکت کرد  و در مجموع طلا گرفت.
 
 در سال 2009  ( مسابقات بزرگسالان آسیا - قزاقستان )  ، بهداد سلیمی ، نواب نصیرشلال ، سهراب مرادی و رشید شریفی شاگردان بهمن زارع بودند. در آن سال این تیم توانست پس از 10 سال صاحب مقام اولی شود ولی به دلیل دوپینگ رشید شریفی این مقام از تیم ملی گرفته شد و به سومی تنزل یافت .
 
سهراب مرادی در این سال 3 طلا گرفت و بهداد سلیمی صاحب 3 نقره شد ولی به دلیل اینکه سلیمی و شریفی در یک وزن بودند و شریفی دوپینگ کرده بود مقام اولی از تیم ایران گرفته شد.
 
نواب هم برنز مجموع این مسابقات را کسب کرد.
 
مسابقات بزرگسالان کره جنوبی تنها مسابقاتی بود که با 3 وزنه بردار به نام های اصغر ابراهیمی، سجاد بهروزی و سعید علی حسینی  در آن شرکت کردیم.

سعید علی حسینی بعد از 2 بار که دوپینگش آشکار شد مادام العمر از حضور در مسابقات وزنه برداری محروم شد.
برچسب ها: زارع ، باقری ، کشتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار