پس از دو سال انتظار، "سعيد مدرس" بالاخره مجاز شد و به زودي آلبوم اول خود را منتشر مي‌كند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران، "سعيد مدرس" پس از مدت‌ها انتظار براي فعاليت رسمي در داخل كشور، بالاخره مجوز فعاليت‌هاي رسمي خود را دريافت كرد.


"سعيد مدرس" تصميم به انتشار نخستين آلبوم موسيقي خود گرفته كه اين آلبوم داراي يك عنوان خاص نسبت به اسامي ساير آلبوم‌هاي موسيقي است و اين امر، نشان از سبك كاري و حال و هواي موسيقي اين خواننده دارد.

نخستين آلبوم "مدرس"، "ساحل چمخاله" نام دارد و اين خواننده جوان، در روند انتشار كارهاي قبلي خود، معني تازه‌اي از موسيقي را به مخاطبان خود نشان داده است.

آلبوم اول "سعيد مدرس" به تهيه‌كنندگي "محمدرضا خانزاده"(مديريت مؤسسه فرهنگي هنري اكسيد نوين) منتشر مي‌شود.

اين خواننده با اشاره به اين اتفاق و اخذ مجوزهاي لازم براي فعاليت در داخل كشور گفت: احساس خيلي خوبي دارم و اميدوارم بتوانم اطمينان مسئولان به خودم و آثارم را به نحوي به مخاطبان برسانم كه جواب اين اعتماد را به خوبي داده باشم.

وي افزود: من مدت‌ها، ويدئوهايم از شبكه‌هاي ماهواره‌اي پخش مي‌شد و از سوي آنها براي ادامه‌ي همكاري، پيشنهادهايي داشته‌ام ولي به مروز زمان، به اين نتيجه رسيدم كه فعاليت در چهارچوب قوانين كشورم، بهترين راه براي ادامه فعاليت در ايران است و به همين دليل، بيش از دو سال است كه با هيچ يك از شبكه‌هاي ماهواره‌اي همكاري نداشته‌ام./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار