بيمارستان در حال ساخت شهيد علي اکبر ابراهيمي در شهرستان فريمان با پيشرفت 75 درصدي تا پايان امسال افتتاح مي شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ اين طرح که پس از بيمارستان امام خميني (ره) دومين بيمارستان فريمان به شمار مي رود، با زير بنای 9 هزار متر مربع و در 5 طبقه با ظرفيت 64 تخت بستري در حال ساخت است و  با بهره برداري از آن گام مهمي در راستاي ارائه خدمات به ساکنان اين شهرستان و شهرستانهاي مجاور (تربت جام و تايباد) برداشته مي شود .

برپایه این گزارش اختصاص سه اتاق عمل، بخش هاي بستري، بخش هاي مراقب ويژه از جمله icu ، ccu و nicu ،‌ايزوله، بخش جراحي بزرگسالان، ‌دندان پزشکي، اطفال و بخش دياليز از جمله بخشهايي است که در طراحي و ساخت اين بيمارستان در نظر گرفته شده است.

براساس این گزارش براي اجراي اين طرح که در حال حاضر در مرحله نماکاري و کف سازي است بيش از 40 ميليارد ريال هزينه شده است .

همچنین ساخت طرحهاي  بهداشتي ديگري همچون مرکز بهداشتي درماني شهري- روستايي شهيد ميري، پايگاه بهداشتي غيرضميمه قائم، خانه بهداشت تقي آباد در اين شهرستان در حال اجراست.

گفتنی است: هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشکي مشهد از مراکز بهداشتي درماني زير پوشش اين شبکه از جمله قلندر آباد، اعتباري، سفيد سنگ  و  بيمارستان امام خميني (ره) و بيمارستان در حال ساخت شهيد علي اکبر ابراهيمي بازديد و از نزديک در جريان ارائه خدمات به مردم و همچنين مشکلات و کمبودهاي اين مراکز قرار گرفتند./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار