تیم وزنه برداري پیکان برای پیدا کردن سالن مناسب برای میزبانی دور دوم لیگ وزنه برداری چند هفته ای را در حال جستجو بود که بالاخره سالن کبکانيان براي برگزاري مسابقات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بعد از اتمام مرحله اول لیگ وزنه برداری که به میزبانی تیم نیروی زمینی در شهر قزوین بر پا شد، زمزمه های میزبانی مرحله دوم این رقابت ها از سوی تیم پیکان به گوش رسید.

در ادامه این گزارش: قرار بود تیم پیکان در سالن کبکانیان میزبان تیم های شرکت کننده باشد ولی پس از گذشت چند هفته مکان برگزاری را تغییر دادند و علت آن هم کوچک بودن سالن و فاصله داشتن با شرایط استاندارد اعلام شد.

بعد از آن پیکانیها سالن آزادی و سالن اختصاصی خود را پیشنهاد دادند. اما سالن آزادی هم به اندازه ای گران بود که پیکانیها از لحاظ مالی از پس آن برنیامدند، از طرفی سالن اختصاصی این تیم نیز برای میزبانی آماده نبود و مسئولان تیم پیکان را مجبور کرد تا دوباره به همان پیشنهاد اولیه خود یعنی سالن کبکانیان باز گردند.

لازم به ذکر است: در سالهای گذشته مجموعه ورزشی  پیکان دارای یک سالن اختصاصی وزنه برداری بود ولی می توان مژده احیای این سالن تا سال آینده را داد./مح

برچسب ها: پیکان ، شرایط ، استاندارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار