یکی از حاضرین در جلسه کمیته انضباطی گفت: دایی و رویانیان هیچ مدرکی ارائه نکرده و فقط در حد حرف بوده است. به قهرمانی گفتند براي آرام شدن اوضاع از چشمها دور باش.

یک از حاضرین در جلسۀ دیروز کمیته ی انضباطی در رابطه با پرونده ی بازی پرسپولیس – سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در جلسۀ روز چهار شنبه تمام متهمان این پرونده ادله ی خود را برای تبرئه کردن ارائه دادند و به گفته این آقایان در بازی تبریز – شهر کرد در صورت تساوی این بازی تیم نفتون به دسته ی دو سقوط می کرد به گفتۀ بادیه اگر کرمانشاهی در بازی بعد پولی درخواست کرده چرا برای این بازی پولی نخواسته این بازی که همه کاره زمین بوده وجهی طلب نکرده و برای بازی که پلی آف هم بوده آقای ز-م پول طلب کرده در صورتی که بازیهای پلی آف 24 ساعت قبل از بازی داورها مشخص می شوند.


وی در ادامه افزود: بادیه که ادعا کرده پولی نداده و آدم سالمی است ولی اگر به شخصیت وی در فوتبال رجوع شود متوجه سیاهی پرونده این شخص می شوید.


به گفته این فرد: کرمانشاهی در جلسۀ گفته من باید چقدر انسان بی فکر و نادانی باشم دوبار از بادیه طلب پول بکنم وی رد کند و برای بار سوم هم دوباره درخواست پول داشته باشم آخر با منطق و عقل این موضوع جور در می آید به گفته این شخص کرمانشاهی ادعا کرده است: شبی که بادیه ادعا می کند، من نیز در منزل خود صد نفر مهمان داشته ام و در آن شب یکی از کاندیداها مجلس برای این صد نفر سخنرانی کرده است.


ادعای بعدی بادیه این بوده که کرمانشاهی و محسن قهرمانی با بادیه در داخل جگرکی شام خورده اند در صورتی که قهرمانی با دو کمک خود ساعت 2 شب رسیده در ضمن ساعت 2 شب چه مغازه ای باز است؟ دو کمک قهرمانی هم در جلسه دیروز صداقت داشتند و این موضوع را شهادت داده اند این شخص با چه مدرکی می تواند تهمت را اثبات کند. در جلسه چهارشنبه کرمانشاهی از عادل فروسی پور هم شاکی بود که چرا قبل از بررسی کردن رزومه ی مدیر عامل نفتون مصاحبه ی این آقار را در پر بیننده ترین برنامه پخش کرده است و این داواران را زیر سوال برده است در صورتی که مدیر عامل نفتون برای تک تک اهالی فوتبال "معلوم الحال" است کلی پرونده و شاکی در فدراسیون دارد.

وی در مورد گفته های رویانیان و دایی که اسناد و مدارکی دارند گفت: هیچ سند و مدرکی در کار نبوده که کسی را بخواهند محکوم کنند و فقط در حد حرف بوده در جلسه از این دو شخص موضوعاتی مطرح شده که اصلا ربطی به بازی سپاهان-پرسپولیس ندارد.

علیپور با بادیه اطلاع داده بودند که جلسه برگزار می شود اما در جلسه حاضر نشده اند و سخنان بادیه دروغ محض است که گفته های من در رابطه با جلسه خبری نداده اند.


در این جلسه کرمانشاهی ادعا کرده اگر مشکلی در قضاوتها داشته ام نباید بازی دیگری به من می دادند اگر الان هم؟ نه قهرمانی قضاوت نمی کنیم وبه علت بازی پرسپولیس –سپاهان است که به ما سفارش شده که تا مدتی در انتظار باشیم و هیچ حکمی برای قهرمانی و کرمانشاهی داده نشده است زیرا اسناد محمکی هنوز به کمیته انضباطی ارائه نشده است.


به گفته این شخص کرمانشاهی گفت: بادیه چهار پنج ماه پیش به خبرگزاری ها التماس می کرد تا با وی مصاحبه کنند ولی به خاطر سابقه بد خودش کسی با وی مصاحبه نمی کرد در حال حاضر به خاطر شلوغی بعد از بازی پرسپولیس –سپاهان این شخص را هم به این موضوع ارتباط داده اند تا از این طریق قهرمانی را متهم کنند.

 

برچسب ها: قهرمانی ، شاکی ، کرمانشاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۲
متاسفم براى كميته داوران كه اجازه ميدن با ابروى داوران بازى بشه
آخرین اخبار