شهردار منطقه 9 تهران گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و در قالب اجرای طرح مهر قلم ، کلیه مدارس ابتدایی سطح محدوده به کتابخانه مجهز شد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران  ، مهندس حسین سلطانی با اعلام این خبر گفت : به منظور توسعه ظرفیت های فرهنگی در مدارس ، طرح تجهیز کلیه مدارس ابتدایی به کتابخانه در سطح محدوده اجرایی شد.
وی افزود: چندی پیش و براساس تمهیدات قبلی و پیش بینی های لازم ، طرح تجهیز مدارس ابتدایی به کتابخانه در دستور کار قرار گرفت و طرح های دیگری در راستای ارتقا سرانه های آموزشی و مطالعاتی در نظر گرفته شده است.
مهندس سلطانی تصریح کرد: ویژه برنامه های متعدد دیگری در راستای بهبود فضاهای آموزشی و ارائه خدماتی از این قبیل ، مدنظر بوده که در قالب طرح مهر قلم تا نیمه اول مهرماه اجرایی می شود.
وی با اشاره به برنامه های عمرانی و خدمات شهری منطقه در تجهیز و بهسازی مدارس گفت: این طرح درقالب روکش آسفالت محوطه داخلی، تعمیر و تجهیز سرویس‌های بهداشتی، بهسازی تاسیسات و رنگ‌آمیزی محوطه و دیواره، نصب ست‌های ورزشی، تجهیز نمازخانه‌ها انجام شده است.
شهردار منطقه 9 ادامه داد: بهسازی برخی مدارس در قالب هوشمندسازی نیز از جمله برنامه های این شهرداری بوده که جهت آشنایی دانش آموزان با مبانی فناوری اطلاعات و کسب مهارتهای رایانه ای انجام می شود و بکارگیری گسترده فناوری اطلاعات  و ارتباطات در فرایند آموزشی تحولی بزرگ ایجاد می کند.
وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات سلامت و آموزش شهروندی و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر خدمات ارائه شده به مدارس و مراکز آموزشی بوده به شکل مطلوبی اجرا می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار