دکتر حسن روحانی رئیس جمهور ایران در یک مصاحبه مطبوعاتی در شهر نیویورک آمریکا تاکید کرد:وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مذاکرات خوبی در خصوص پرونده هسته ای ایران داشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛شبکه اسکای نیوز لحظاتی پیش گزارش داد:"دکتر حسن روحانی" رئیس جمهور ایران در یک مصاحبه مطبوعاتی در شهر نیویورک آمریکا تاکید کرد:وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران مذاکرات خوبی در خصوص پرونده هسته ای ایران داشت.

"دکتر حسن روحانی" در ادامه افزود:من با شماری از روسای جمهور کشورهای مختلف دیدار داشتم که در این میان نیز با "فرانسوا اولاند" رئیس جمهور فرانسه نیز دیدار کردم.

رئیس جمهور ایران با مهم توصیف کردن دیدار میان وزیر امور خارجه ایران و گروه 5+1 افزود:امیدورام خواست حقیقی برای پایان یافتن پرونده هسته ای ایران در طرف مقابل نیز وجود داشته باشد.

"دکتر روحانی" در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ما در این مذاکرات شاهد بودیم آمریکا لحن خود را در مقابل جمهوری اسلامی ایران تغییر داده است.

وی در ادامه افزود:ما برای حل و فصل بحران در سوریه آماده هستیم تا در هر نشستی به خاطر ملت سوریه،شرکت کنیم.

رئیس جمهور ایران گفت:ما خواهان آن هستیم که منطقه خاور میانه خالی از هرگونه سلاح شیمیایی باشد.

"دکتر روحانی" گفت:ایران ماه آینده  برنامه خود را در خصوص پرونده هسته ای و مذاکرات با گروه 5+1 در ژنو به این گروه ارائه خواهد داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار