کامپوندبازان پسر ایران امروز هر سه مدال مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آوردند. مینو عابدی نیز تنها دختری بود که به مدال برنز کامپوند بانوان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ طبق روال تمام مسابقات بین المللی تیروکمان، نتایج کمانداران دو رشته کامپوند و ریکرو تفاوت زیادی در بازیهای همبستگی اسلامی اندونزی داشتند.

در حالی که تمام ورزشکاران ریکرو، روز گذشته مقابل حریفان خود شکست خورده و هیچ مدالی به دست نیاورند، کمانداران کامپوند امروز با چهار مدال انفرادی، سهم تیروکمان ایران از مدالهای بازیهای اسلامی را دریافت کردند.

اسماعیل عبادی چهره جدید تیروکمان ایران بود که با شکست حریف ایرانی با تجربه خود یعنی امیر کاظم پور در فینال انفرادی کامپوند مردان به مدال طلا رسید. عبادی در این مسابقه دو امتیاز بیشتر از کاظم پور داشت و در مقابل 143 امتیاز وی 145 امتیاز ثبت کرد.

حمزه نکوئی دیگر کماندار با سابقه کامپوند هم در دیدار رده بندی 140 بر 132 حریفی از میزبان را برد و مدال برنز را گرفت. با این مدال کمانداران ایرانی تمام سکوهای کامپوند مردان را در اختیار خود گرفتند.

علاوه بر سه کماندار پسر، مینو عابدی هم در بخش دختران 5 راند با حریف اندونزیایی مسابقه داد تا در نهایت مدال برنز بانوان را به دست آورد. در این بازی عابدی و حریف کشور میزبان در امتیاز 131 مساوی شدند و عابدی در تیر تای امتیاز کامل گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار