مبین نت در تلکام چهاردهم از محصول جدیدش که قابلیت استفاده GPRS، WIFI دارد رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصفهانی مدیر عامل مبین نت گفت: مبین نت همواره سعی کرده است در ارائه خدمات ، نوآوری بر اساس نیاز بازار داشته باشد و دقت در نوآوری جز مسائل روزمره ما در شرکت است.

وی ادامه داد: یکی از کارهای جدید  منحصر به فرد ما که برای اولین بار در کشور انجام داده شده سفارش طراحی و تولید مودمی است که هم با GPRS  هم با وایمکس کارایی دارد.

وی افزود: با طراحی این مودم برای بهره وری حداکثری از شبکه دیگر نیازی به ابزار جدید وجود ندارد و این مودم تمام نیاز کاربر را در هر شرایطی برآورده می سازد.

اصفهانی اظهار داشت: ارائه مودم جیبی در زمان خود جز پیشرفته ترین امکانات زمان بود  با توجه به تغییر نیاز بازار با تولید کننده مودمی در اختیار داشته باشد که در صورت نیاز بتواند از اینترنت سیم کات خود استفاده کنند بر روی دستگاه دکمه ای تعبیه شده که کاربر می تواند بین دو حالت GPRS ,WIFI سوئیچ کرده و در پشت مودم نیز امکان نصب سیم کارت همه اپراتورها وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: اندازه این دستگاه مشابه مودم قبلی بوده ولی به دلیل چند کاربره شده کمی به قطر آن اضافه شده است.

همچنین مودم باطری مناسبی دارد که تنها 4 ساعت بعد از شارژ قابل استفاده است و این مودم چینی نیست و تمام مراحل طراحی  و ساخت آن در کره انجام شده است./

برچسب ها: مودم ، تلکام ، مبین نت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار