رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: کسانی که تا دیروز می‌گفتند حق ندارید از انرژی هسته‌ای استفاده کنید اکنون توبه کرده و پشیمان هستند.

به گزارش خبرنگار دفاعی - امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین "عباس محمدحسنی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش، صبح امروز در مراسم رونمایی از طرح‌های دیواری شهر تهران منقوش به تصویر شهدای گران‌قدر نیروی دریایی ارتش که در ستاد نیروی دریایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: هر ملتی با تکیه بر سرمایه‌های خود زندگی می‌کند یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های ملی هر کشوری روحیه سلحشوری، جانبازی، فداکاری، و ایستادگی در مقابل بدخواهان است.

وی تصریح کرد: هر کشوری از این روحیه برخوردار نباشد گرفتار و هر ملتی از سلحشوری ملت خود برخوردار باشد ابرقدرت است.

نماینده ولی فقیه در نیروی دریایی ارتش افزود: هر ملتی که روحیه ایستادگی خود را به رخ دشمن بکشد خواه و ناخواه به حق خود می‌رسد؛ و اراده‌های حق خود را به رقیبش تحمیل می‌کند، چیزی که ما در دفاع مقدس لمس کردیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با بیان اینکه کسانی که تا دیروز می‌گفتند حق ندارید از انرژی هسته‌ای استفاده کنید اکنون توبه کرده و پشیمان هستند، ادامه داد: این حقیقت در تاریخ بارها تکرار شده است و یک بار دیگر در حال تکرار شدن است؛ اگر اوباما امروز انرژی صلح آمیز هسته‌ای را به رسمیت می‌شناسد به خاطر ثمره خون شهدای ماست.

وی با بیان اینکه  این‌ها خروجی خانواده ایثارگران است، اظهار داشت: ما امروز آزادگی خودمان را به رخ دنیا کشیده‌ایم و یادمان نرود که هرچه داریم از شهداست.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نداجا افزود: فراموش نکنیم اگر شهیدان ایستادگی نکرده بودند ما اینگونه در دنیا نمی‌توانستیم تریبون جهان را در اختیار ملت ایران قرار بدهیم.

محمدحسنی ادامه داد: امروز نگه داشتن فرهنگ شهادت کمتر از خود شهادت نیست؛ همه ما موظف هستیم همان‌گونه که فرهنگ دفاع مقدس را آفریدیم، همان‌گونه هم نگهش داریم.

وی تصریح کرد: امروز زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار، شهادت، و جانبازی تلاش می‌کنند همان کاری است که شهدا در جبهه‌ها انجام می‌دادند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: از کسانی که در ترویج فرهنگ و نیروی دریایی ارتش زحمت کشیدند قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: انرژی ، صلح آمیز ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار