هفته دوم لیگ وزنه برداری بزرگسالان درحالی برگزار می شود که همه نگاه ها متوجه رقابت وزنه برداران المپیکی با ملی پوشان حاضر در اردوی تیم ملی است.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، پس از برتری شرکت ملی حفاری ایران در پایان هفته نخست لیگ وزنه برداری ، هفته دوم این رقابتها به میزبانی تیم پیکان در سالن کبکانیان تهران برگزار می شود. البته با توجه به ملی پوش بودن اکثر وزنه برداران تیم پیکان، نفرات این تیم به جای حضور در سالن کبکانیان، در محل اردوی تیم ملی و زیر نظر داوران بین المللی وزنه می زنند تا رکوردهای شان در هفته دوم لحاظ شود.

مجید عسکری (62 کیلوگرم)، جابر بهروزی (69 کیلوگرم)، رسول تقیان (77 کیلوگرم)، کیا قدمی (105 کیلوگرم) و بهادر مولایی (105+ کیلوگرم) پنج ملی پوشی هستند که در هفته نخست نیز با دوبنده پیکان روی تخته رفتند و توانستند عناوین صدرنشینی اوزان خود را به دست بیاورند. دیگر ملی پوشان پیکان امین زارعی (94 کیلوگرم) و علیرضا سلیمانی (105+ کیلوگرم) هستند.

در مقابل ملی حفاری نیز چشم به بازگشت وزنه برداران المپیکی خود دارد. کیانوش رستمی، نواب نصیرشلال و بهداد سلیمی وزنه بردارانی هستند که با وجود کسب مدال المپیک طی 13 ماه گذشته در هیچ رقابتی حضور پیدا نکردند و حالا آماده اند تا بار دیگر روی تخته لیگ میزان آمادگی خود را به دیگر مدعیان نشان دهند. حسن گل پرور و میثم محبی به همراه سجاد بهروزی و محمدرضا براری که در اردوی تیم ملی حضور دارند دیگر وزنه برداران تیم شرکت ملی حفاری هستند که در صورت حضور در رقابتهای هفته دوم لیگ از شانس بالای برای صدرنشینی در اوزان خود برخوردارند. دیگر ملی پوش حاضر در اردو نیز علیرضا دهقان است که با دوبنده تیم مناطق نفت خیز جنوب در رقابتهای لیگ شرکت می کند.

10 وزنه بردار ملی پوش ساعت 16 روز دوشنبه در محل کمپ تیم های ملی، با حضور نمایندگان تیم های پیکان، ملی حفاری و مناطق نفت خیز رکوردگیری می کنند تا پرونده رقابتهای هفته دوم در پایان این رکوردگیری بسته شود.

جدول رده بندی لیگ وزنه برداری در پایان هفته نخست این رقابتها که طی روزهای 22 و 23 مرداد ماه در قزوین برگزار شد به شرح زیر است:
1- شرکت ملی حفاری ایران با 38.55 امتیاز
2- پیکان تهران با 37.55 امتیاز
3- نیروی زمینی ارتش با 34.76 امتیاز
4- مناطق نفت خیز جنوب با 32.30 امتیاز
5- عقاب نیروی هوایی با 30.92 امتیاز
6- هیات وزنه برداری بوشهر با 27.35 امتیاز
7- پدافند هوایی با 26.17 امتیاز
برچسب ها: وزنه ، لیگ ، بزرگسالان ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار