مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: طرح افزایش توان تزریق گاز در میدان های کرنج و پارسی تکمیل شد و هم اکنون در مرحله پیش راه اندازی قرار دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اهواز؛ سید عبدالله موسوی افزود: با انجام مرحله پیش راه اندازی و بررسی های فنی و ایمنی، این طرح به طور رسمی افتتاح و در مدار عملیات قرار می گیرد.

وی هدف از اجرای این طرح را افزایش توان تزریق در مخازن کرنج و پارسی به میزان حدود ٢٠٠ میلیون فوت مکعب در روز عنوان و اظهار کرد: با راه اندازی این طرح ظرفیت تزریق گاز در این میدان ها از روزانه ٩٠٠ میلیون فوت مکعب در زمان حاضر به یک میلیارد و ١٠٠ میلیون فوت مکعب افزایش خواهد یافت.

موسوی درباره عملیات اجرایی این طرح توضیح داد: در این طرح دو ردیف کمپرسور جدید در ایستگاه های تزریق گاز شماره ٥٠٠ کرنج و ٧٠٠ پارسی به همراه خطوط لوله و تسهیلات سرچاهی تزریق گاز نصب شده است.

مدیر مهندسی و ساختمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: طرح افزایش توان تزریق گاز در میدان های  کرنج و پارسی که در شمار ١٤ پروژه اولویت دار این شرکت محسوب می شود که با اعتبار ٦٠٠ میلیارد ریال اجرا شده است.

میدان های کرنج و پارسی در استان خوزستان و در حوزه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری قرار دارند./س

برچسب ها: افزایش ، تزریق ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.