به مناسبت هفته ملی کودک، کودکان می توانند در تاریخ پنج شنبه 18 مهرماه به طور رایگان از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و دیگر موزه های کشور بازدید کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران با توجه به موافقت معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و بخش نامه اداره کل موزه های این سازمان، کودکان تا سن 12 سال می توانند به همراه والدین خود در تاریخ پنج شنبه 18 مهرماه از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور بطور رایگان دیدن کنند.

هفته ملی کودک، همزمان با روز جهانی کودک از تاریخ 15 مهرماه آغاز می شود و کودکان در روز 18 مهرماه که با عنوان "روز میراث فرهنگی، کودک و طبیعت" نامگذاری شده است می توانند به طور رایگان از موزه ها بازدید به عمل آورند.

شایان ذکر است مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نياوران و موزه پارچه و لباس های سلطنتی، کاخ صاحبقرانيه و کاخ موزه حوضخانه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.

علاقه مندان می توانند جهت بازدید از مجموعه فرهنگی-تاریخی نیاوران تمامی روزهای هفته به جز دوشنبه ها و ایام سوگواری از ساعت 30/8 تا 17 به این مجموعه واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار