در مراسم ویژه ای با حضور حدود 4هزار نفر از اساتید برجسته و متخصصان جراحی مغز و اعصاب جهان در سئول کره جنوبی ، جایزه علمی دانشمند برجسته ایرانی پروفسور مجید سمیعی به پروفسور سایمون از کشور انگلستان اهدا شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ؛ پروفسور سایمون ؛ از اساتید برجسته جراحی مغز و اعصاب جهان که در سه دهه گذشته منشا خدمات علمی ارزنده در این زمینه بوده است و کمیته اعطا جایزه پروفسور سمیعی در فدراسیون جهانی جراحان مغز و اعصاب جهان پس از بررسی کارشناسی ، این جایزه را به پروفسور سایمون اهدا کرد .

همچنین در این مراسم از نقش ارزنده پروفسور مجید سمیعی در گسترش مرزهای دانش در حوزه علوم مغز و اعصاب ، ابداع تکنیک های نوین در جراحی مغز و اعصاب و نقش بی بدیل وی در تربیت هزاران متخصص در این حوزه تجلیل شد .

جایزه پروفسور مجید سمیعی یکی از ارزنده ترین جوایز علمی جهان است که هر دو سال یکبار به یکی از اساتید برجسته جهانی که در سال های متمادی منشا خدمات ارزنده علمی در حوزه جراحی مغز و اعصاب بوده است اهدا می شود.

جایزه پروفسور سمیعی ، از معدود جوایز علمی است که به نام یک دانشمند برجسته جهانی و در زمان حیات وی با نظر متخصصان بیش از 140 کشور جهان به دانشمندان طراز اول اعطا می شود. کنگره ی جراحان مغز و اعصاب جهان 8 تا 13سپتامبر برابر با هفدهم تا 22 شهریور در کره جنوبی برگزار شد .

برچسب ها: جایزه ، علمی ، پروفسور ، سمیعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.