به زودی پرتال جامع سازمان بسیج اساتید کشور راه اندازی می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها و مراکز اموزش عالی و پژوهشی کشور، طرح پرتال جامع سازمان بسیج اساتید کشور زیرنظر مدیریت فناوری اطلاعات سازمان بسیج اساتید دکتریونس فروزان در مرحله مطالعاتی و ارزیابی است و پس از آسیب شناسی وضعیت موجود و بازشناسی و ارزیابی دقیق نیازها و ضرورت‌های سازمان در حوزه‌های مختلف و اتمام فاز مطالعاتی عملیاتی می‌شود.

برهمين اساس سازمان بسیج اساتید کشور با توجه به گستردگی حجم برنامه‌ها و فعالیت‌ها و گستره وسیع استان‌ها در حال حاضر ده‌ها سایت نامتمرکز و پراکنده فعال با گروه مخاطبان محدود دارد که قطعا ایجاد پرتال جامع مبتنی بر مقتضات حاضر سازمان و پیش بینی بانک‌های اطلاعاتی و آرشیو در زمینه‌های مختلف این پرتال را به رسانه‌ای مهم و راهبردی تبدیل می‌کند.

اين خبر مي‌افزايد: برای ایجاد پرتال جامع سازمان بسیج اساتید، پایگاه اطلاع رسانی بسیج اساتید کشور، کلیه سایت مرتبط با سازمان، سایت های استانی، سایت معاونت ها و مدیریت ها، سایت اخبار عمومی سیاسی و فرهنگی و اجتماعی و دانشگاهی، گالری تصاویر، آرشیو فیلم، فضایی برای معرفی انتشارات و تالیفات، حلقه‌های علمی و سایت‌های مقطعی، موضوعی و پروژه ها و ... تحت پوشش قرار می گیرند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار