امام جمعه رودهن گفت: انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ سیاسی دنیا را عوض کرد و هم اکنون به در ختی بزرگ و تناور تبدیل شده است که ملت های اسلامی از سایه و شاخ و برگ آن بهره می برند.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی می گذرد هشت سال جنگ تحمیلی را تحمل کردیم و در این دوران با اجبار در جبهه دفاع از ناموس و مرز های کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت کردیم ما در این دوران مردان و زنان صالحی را قربانی کردیم .

وی در ادامه این مطلب با اشاره به این موضوع که ملت های اسلامی از سایه درخت بزرگ انقلاب اسلامی ایران بهره می برند تصریح کرد :شهدا با خون های خود نهال انقلاب را آبیاری کرده اند و هم اکنون به در ختی بزرگ و تناور تبدیل شده است که ملت های اسلامی از سایه و شاخ و برگ آن بهره می برند.

امام جمعه رودهن با تاکید بر این نکته که انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ سیاسی دنیا را عوض کرد اضافه کرد :انقلاب اسلامی ایران مسیر تاریخ سیاسی دنیا را عوض کرد و بیشتر انقلاب های دنیا از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه می گیرد زیرا الگویی مناسب برای آزادی خواهی محسوب می شود و از طرفی این آزادگی را از مکتب امام حسین (ع) گرفته اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :در سطح شهرستان پردیس و رودهن حرکت های خوبی در هفته دفاع مقدس با برپایی نمایشگاهها و یادواره های شهدا برگزار شد و در پایگاههای بسیج هم برنامه های مختلفی در راستای گرامیداشت هفته بسیج انجام شد./س


برچسب ها: انقلاب ، تاریخ ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.