نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: حتی اگر آمریکا چراغ سبزی نشان می ‏دهد و به خیال خود می‏ خواهد به ما امتیاز بدهد، نمی ‏تواند گوشه ‏ای از این جنایت‏ ها را جبران کند.

حمید رضا مشهدی‏ عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: آمریکا مثل همیشه رابطه را یک ‏طرفه و به نفع خودش می‏ خواهد.

وی با اشاره به دوسال پلمب سایت‏ های هسته‏ ای کشورمان در دوره بوش جنایت ‏کار افزود: برخورد با حسن نیت کشور ما در آن زمان که از آن با عنوان کوتاه آمدن یاد می‏ شد، باعث شد تا بوش پسر ادبیات و گفتمان دیپلماتیک را کنار گذاشته و کشور و مردم ما را با الفاظی بی‏ ادبانه مخاطب قرار دهد.

مشهدی‏ عباسی تصریح کرد: اگر آمریکا حق و حقوق هسته‏ ای کشور ما را می ‏شناخت و برای آن احترام قائل بود، به خودش اجازه نمی‏ داد این‏ گونه برخورد کند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را بهانه‏ ای برای تعمق بیشتر درباره اتفاقات ایران و جنگ و جریان ‏های آن دانست و افزود: هشت سال صبر و مقاومت و رشادت ‏های عزیزان شهید و ایثارگر در عرصه جنگ را باید دقیق ‏تر بررسی کنیم.

وی با ذکر اینکه این تفکر و تعمق به روشن ‏سازی مسئله دفاع مقدس و تبیین آن برای نسل ‏های آینده کمک می‏کند، افزود: باید رشادت‏ ها و جان ‏فشانی‏ های شهدا و ایثارگران، سینه به سینه و نسل به نسل بازگو شود./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.