مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد گفت: بيست و هفتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي كودك و نوجوان از 16 تا 20 مهر 92 در شهرهاي مختلف اين استان برگزار مي شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ، امين كمالوندي در جمع خبرنگاران كهگيلويه و بويراحمد افزود: اين جشنواره همزمان در 10 استان كشور برگزار خواهد شد.
وي از برگزاري جشنواره بين المللي فيلم هاي كودك و نوجوان در شهرهاي ياسوج، گچساران و دهدشت خبر داد و بيان كرد: مكان برگزاري اين جشنواره در ياسوج سالن اصلي تئاتر شهر، در گچساران مجتمع فرهنگي شهداي نفت شهر دوگنبدان و در دهدشت نيز مجتمع فرهنگي و هنري شماره يك اين شهر خواهد بود.
كمالوندي اظهار كرد: اين جشنواره با همكاري اداره كل آموزش و پرورش و سازمان بهزيستي كهگيلويه و بويراحمد، شهرداري ياسوج و صدا و سيماي مركز دنا برگزار مي شود.
وي با اشاره به برگزاري بيست و پنجمين جشنواره تئاتر كهگيلويه و بويراحمد در مهر امسال در ياسوج، عنوان كرد: رضا رفيعي به عنوان دبير اجرايي اين جشنواره انتخاب شده است.
كمالوندي ابراز داشت: اميد است گروه هاي راه يافته به اين جشنواره همچون جشنواره هاي قبل بتوانند به جشنواره منطقه اي و بين المللي فجر راه يابند.
مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي كهگيلويه و بويراحمد افزود: با توجه به كيفيت آثار ارائه شده و توانمندي هاي چشمگير هنرمندان هنرهاي نمايشي اين استان اميد است استان در جشنواره فجر امسال حداقل دو نمايش داشته باشد.
كمالوندي از برگزاري كارگاه مجسمه سازي با حضور استاد ايمان اميرمحمدي در هفته آينده در كهگيلويه و بويراحمد خبر داد و گفت: اين هنرمند دانش آموخته مجسمه سازي و تنها دارنده كد ارزش گذاري هنرمندان برتر در خاورميانه است.
وي بيان كرد: اين هنرمند عضو كمپاني طراحي سه بُعدي زبراش سنترال و پيكسار، داراي درجه هنري الف و داراي پنج رتبه در جشنواره هاي مجسمه سازي ژاپن، لهستان، روسيه، آلمان و تركيه است.
كمالوندي اظهار كرد: اين كارگاه با رويكرد آشنايي هنرمندان هنرهاي تجسمي كهگيلويه و بويراحمد در راستاي آشنايي بيش از پيش اين هنرمندان و افزايش سطح كيفي هنر مجسمه سازي در استان برگزار خواهد شد.
وي عنوان كرد: برگزاري اين كارگاه مجسمه سازي در كهگيلويه و بويراحمد در نوع خود كم سابقه بوده و اميد است بستري مناسب براي برگزاري ساير فعاليت و كارگاه ها در اين سطح باشد./س
برچسب ها: جشنواره ، فیلم ، کودک ، نوجوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.