تغییرات ظاهری در جولیتای جدید تنها به قاب کرومی مه شکن های جلو و رینگ های جدیدی که سایزشان از 16 تا 18 اینچ قابل انتخاب است خلاصه می شود؛ همچنین سه رنگبندی Moonlight Pearl و Anodizzato Blue و Anodizzato Bronze به تازگی اضافه شده اند. درون کابین نیز صندلی ها و فرمان خودرو مجددا طراحی شده و مشتریان می توانند برای چرم صندلی ها دو تریم Black/Tobacco یا Anthracite Grey را انتخاب کنند.
در لیست پیشرانه های جولیتای 2014 موتور یورو6 بهینه شده 2.0 لیتری JTDM دیده می شود که به لطف نسل دوم سیستم انژکتوری MultiJet (با همان سازوکار اما اجزای تشکیل دهنده آن 40% کمتر از نسل اول است) و همچنین با توربوی کوچکش، گشتاور تولیدی آن به 380 نیوتن متر در دور 1750 رسیده که 30 واحد بیشتر از مدلهای پیشین است؛ جولیتای 2014 با داشتن چنین عددی در میان همکلاسانش یک رکورد جدید هم زده و آن گرفتن لقب "بیشترین گشتاور تولیدی در پایین ترین دور موتور” است.
یکی دیگر از ویژگی های جولیتای جدید، سیستم چندرسانه ای Uconnect کرایسلر بوده که نمایشگر لمسی آن 5 یا 6.5 اینچی آن درست در قسمت زیرین دریچه های تهویه وسط جاسازی شده است. موارد دیگری مانند سیستم تشخیص صدا با قابلیت تبدیل متن به صدا (text-to-speech)، رادیوی دیجیتال (DAB)، بلوتوث و داشتن پورت های AUX و USB برای اتصال به آی فون، آی پد، آی پاد و اسمارت فون ها از مهم ترین مشخصه های Uconnect خواهند بود که بسته به نوع بازار، استاندارد یا سفارشی بودن این سیستم چند رسانه ای متغیر است.