سرمربی تیم ملی زیر17 سال درباره بازی تیم ملی زیر17 سال باتیم جوانان فورتنا دوسلدورف به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، علی دوستی مهر در این باره گفت: دوسلدورف تیم بسیار قدرتمندی بود که البته آنها دو سال از بازیکنان ما بزرگتر بودند. نظم تیمی خوبی داشتند و البته فوتبال آلمانی را که به نوعی فوتبال مکانیکی و ماشینی است را بازی کردند. می توانم بگویم که قدرت بالای این تیم در حد تیم بورسیا دورتموند بود.

دوستی مهر ادامه داد: در هر حال ما بازیکنان اصلی را به جهت استراحت روی نیمکت گذاشته بودیم چرا که بازی با گلادباخ که بازی آخرمان در این اردوست و تیم گلادباخ یک تیم صدرنشین و قدرتمند است، برایمان مهم است. در هر حال بازیکنان ذخیره هم محک خوبی می خوردند. در نیمه اول بازیکنان خط دفاعی ایران اشتباهاتی داشتند که البته به همین دلیل ایران سه بر یک عقب افتاد. درنیمه دوم تعویض هایی که انجام شد موثر واقع شد. دروازه بان اصلی را به میدان آوردیم. تغییراتی در خط دفاع دادیم و بازیکنان اصلی را وارد زمین کردیم و به همین دلیل در نیمه دوم هیچ گلی دریافت نکردیم و بازی در دست ما بود. در نهایت دو گل به ثمر رساندیم و بازی سه بر سه مساوی شد.

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: در واقع بازیکنان ما شرایط بدنی بسیار خوبی دارند و می خواهم بگویم که نود دقیقه پرس انجام می دهیم و بازیکنانی داریم که نود دقیقه می دوند. مربی دوسلدورف هم در پایان بازی به همین نکته اشاره کرد و از مربیان می پرسید چطور می شود نود دقیقه پرس انجام داد. در هر حال اگر بازیکنان پس از گلهای دو م و سوم دقت می کردند می توانستند دو- سه گل دیگر به ثمر برسانند. با توجه به توافقی که کرده بودیم در پایان بازی ضربات پنالتی نواخته شد که 10 بر 9 به سود حریف به پایان رسید. البته ما طوری با تیم دوسلدورف بازی کردیم که وقتی ضربات پنالتی به پایان رسید روی سر و کول هم ریختند و شادی می کردند و حتی مربی آنها گفت که بازیکنان از بازی خوب ایرانی ها شوکه شده اند و احساس کرده اند که این یک بازی رسمی است. ایرانی های بسیاری هم دیروز به زمین بازی آمده بودند و تیم ملی  را حمایت کردند که از همه آنها که از شهرهای دور و نزدیک به دوسلدورف باپرچم ایران برای تشویق ایران آمده بودند تشکر می کنم.

دوستی مهر در پایان گفت: آخرین بازی ایران مقابل تیم بورسیا مونشن گلادباخ، قویترین تیم جوانان حاضر دربوندسلیگای جوانان آلمان است که برای ما بازی بسیار مفید و خوبی خواهد بود. این تیم صدرنشین لیگ برتر جوانان آلمان است و با توجه به فیلم هایی که ازاین تیم دیده ام کار ما بسیار سخت خواهد بود.اما بهترین بازیکنان را در این بازی به میدان می فرستیم و بهترین استفاده را از این بازی می بریم. فکر می کنم سه بازی با دورتموند، دوسلدورف و مونشن گلاباخ در حد سه بازی ملی بزرگ برای تیم ملی نوجوانان بود. هر چند بیله فیلد هم حریف سرسختی بود و دو هفته پیش توانسته بود تیم دورتموند را سه بریک شکست دهد. امروز هم دو جلسه تمرین خواهیم داشت که جلسه صبح ریکاوری است و جلسه دوم که بعدازظهر است جلسه تمرین تاکتیکی است./زر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار