مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور بیان داشت: ما به دنبال آن هستیم که بخشی از فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران در مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی در دیدار دبیر ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورشف با بیان اینکه حوزه‌های علمیه خواهران از ابتدا بنای همکاری با آموزش و پرورش را داشته است، اظهار داشت: پدیده عظیم حوزه‌های علمیه خواهران نباید نادیده گرفته شود.

وی از نظام اسلامی به عنوان تمکنی برای تحقق اسلام در جامعه یاد کرد و افزود: حوزه‌های علمیه خواهران با استفاده از این تمکن اکنون 394 واحد آموزشی، 75 هزار فارغ‌التحصیل و 60 هزار طلبه مشغول به تحصیل دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور از بانوان طلبه به عنوان سپاهی عظیم در بخش‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: در این بخش‌ها فعالیت‌های زیادی از سوی حوزه‌های علمیه خواهران صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اکنون فرصت مناسبی برای آسیب‌شناسی حرکت صورت گرفته در تعامل حوزه‌های علمیه خواهران و آموزش و پرورش فراهم آمده است، یادآور شد: ما به دنبال آن هستیم که بخشی از فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران در مدارس زیرمجموعه آموزش و پرورش حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام جمشیدی با اشاره به ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای حوزه‌های علمیه،‌ گفت: آموزش و پرورش ظرفیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی فراوانی دارد که برای حوزه‌های علمیه جذاب است.

وی اضافه کرد: دستگاه آموزش و پرورش در بخش نرم‌افزار، سخت‌افزار و توان مدیریتی و علمی، پشتوانه‌های قابل توجهی دارد./س

برچسب ها: قم ، حضور ، خواهر ، طلبه ، آموزش ، پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.